czwartek, 24 lipca 2014

Zielona Oliwka Kula, babeczka do kąpieli MELON- OPINIA.

Zapraszam was na recenzję Kuli, babeczki do kąpieli MELON którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Zielona Oliwka.




Kula jest podzielona na dwie części i każda z nich jest przeznaczona na jedną kąpiel. Osobiście połowę kuli podzieliłam jeszcze na pół i śmiało stwierdzam, że jest to wystarczająca ilość, a tym sposobem starcza ona nie na dwie, a na cztery kąpiele J


Babeczka doskonale rozpuszcza się w wodzie, po zostawiając po sobie żadnych drobinek (niektóre tak mają i mi to przeszkadza, ponieważ one drapią i odbierają przyjemność z kąpieli). Woda zmienia kolor na żywo zielony i staje jakby tłustawa (podobny efekt do tego gdy do wody wlejemy oliwkę).


Producent obiecuje nawilżenie i natłuszczenie skóry i ani trochę nie mija się z prawdą. Skóra staje się miękka, delikatna, aksamitna i dokładnie nawilżona i to już po 15 minutowej kąpieli, a używanie balsamu okazuje się zbędne. Pozostaje na niej warstwa, którą jest mi dość ciężko opisać, nie jest lepka, może trochę tłustawa ale nie brudzi ubrań, osobiście ani trochę mi nie przeszkadza.

Zapach kuli w ręce jej intensywny, mocno melonowy. A jak w wannie? Zarówno gdy użyłam zalecanej porcji jak i jej połowę zapach stracił na intensywności. Stał się delikatny, subtelny, ale dobrze wyczuwalny. Podczas kąpieli otula nas, dając przyjemny relaks.

Czy znalazłam jakieś wady? Troszkę na minus jest tłustość wody i śliska wanna, jednak nie jest to wada znacząca więc u mnie zagości jeszcze nie jeden raz, a wam szczerze wam polecam J

Zalety:
·       Delikatny, subtelny zapach.
·       Nawilża i natłuszcza.
·       Wydajna.
·       Rozpuszcza się w całości.
·       Skóra, miękka, delikatna, aksamitnie gładka.
Wady:
Troszkę tłustość wody i śliskość wanny.
Moja ocena- 9\10

Zapraszam na stronę Zielona Oliwka oraz na ich FB.

Natomiast Kulę, babeczkę do kąpieli MELON znajdziecie TU

29 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja i zachęciłaś mnie do przejrzenia produktów Zielona Oliwka.

    http://arrangeperfectlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba i zapraszam na stałe do zaglądania :-)

      Usuń
  2. a jakies inne produkty tej firmy testowalas ta recenzja ciekawa jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja:) Zielona Oliwka ma rewelacyjne kosmetyki w swojej ofercie:) A ta kula wygląda bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta recenzja,chyba skorzystam bo bardzo fajnie to wyglada :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba, a na bloga chętnie zajrzę, a nawet pozostanę na dłużej jak się spodoba :-)

      Usuń
  5. uwielbiam takie rzeczy :) ja używałam kiedyś kuli z ukrytym w środku zabawkowym krabem hahaah :) (kula była dla dzieci, widzisz, ze bywam dziecinna hahahah) woda pachniała prześlicznie i była cała różowa. Ale kraba spodziewałam się jakiegoś szałowego a to tylko gdy kula się rozpuściła pozostało po niej okrągłe plastikowe pudełeczko z gumowym krabem, który teraz jest przyklejony do lustra :) no ale to tylko 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka miała podobne tylko z syrenkami w środku :-)

      Usuń
    2. o jejku, z syrenkami to nawet nie widziałam hahaha :)

      Usuń
    3. to ja ślepa nawet nie widziałąm :c jak będę miała chwilę to się wybiorę :) dziękuję <3

      Usuń
    4. Tylko szukać w zabawkach a nie kosmetykach, ta, się znajdują :-)

      Usuń
    5. hahah trochę dziwny dział wybrali ;) no ale dziękuję za radę, bo na zabawki bym nie wpadła :)

      Usuń
  6. Ja zawsze tez łamie na pol bo tyle wystarczy na jedna kąpiel. Tej jeszcze nie próbowałam. Fakt woda wyglada na spora ilośc oliwki za ktora nie przepadam albo inaczej lubię ale w małych ilościach i raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi, a kulę można na więcej części podzielić i wtedy oliwki mniej, a kula starczy na dłużej

      Usuń
  7. kazdy lubi cos innego ja uwielbiam oliwke i skorzystam nieraz z tej kuli dzielac na pol ja. Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna ,pięknie wygląda ,nie miałam ,a kupić widzę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak używałam olejki do kąpieli mocno tłuste to też trudno wannę się myło ,ale zawsze nie trzeba balsamować ciała ,można raz na jakiś czas poświęcić się i myć wannę dłużej

    OdpowiedzUsuń
  10. lepiej nasmarowac sie olejkiem niz lac do wody Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja poprosze o większa ilość recenzji babeczek do kąpieli. Szał na babeczki mnie jakoś ominął a teraz bym chciała to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba fajna sprawa, może kiedyś spróbuję. ;) A można wiedzieć od jakiego wieku dla dzieci są takie babeczki itp do kąpieli? Bo chrześnik ma niecałe 3 lata i może bym mu taką sprawiła. ;) Zawsze się kąpie z dużą ilością piany, ale wydaje mi się, że taka oliwkowa babeczka lub jakaś syrenka też by mu przypadła do gustu, jeśli woda zmienia kolor i jest to produkt naturalny wyczytałam z linku do babeczki. ;D Aaa. i jeszcze pytanko, ile czasu potrzeba na rozpuszczenie się babeczki w wodzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Zajega ta jest dla dorosłych dla maluchów są specjalne, różnych firm, z różnym czasem rozpuszczania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham takie rzeczy, a czytając Twoja recenzje aż zapragnęłam znowu wskoczyć do wanny, ale już z taką kulka właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Yhym. dzięki za informacje. :p

    OdpowiedzUsuń
  16. W wannie przesiaduje codziennie,kulkę wypróbujemy,.

    OdpowiedzUsuń
  17. W wannie przesiaduje codziennie,kulkę wypróbujemy,.

    OdpowiedzUsuń