środa, 22 stycznia 2014

Pat&Rub pielęgnacyjny balsam do ust, pomarańczowy- recenzja

Firma Pat&Rub kojarzy mi się z naturalnością, a jednocześnie luksusem. Miałam styczność z kilkoma kosmetykami tej firmy i zawsze byłam mega zadowolona, aż nie poznałam pielęgnacyjnego balsamu do ust pomarańczowy. Jest to jeden z gorszych balsamów do ust jaki używałam i to w bardzo mało atrakcyjnej cenie (około 40 zł).
Balsam zapakowany jest w małe pudełeczko, a jego konsystencja jest bardzo zbita, twarda, te dwie rzeczy sprawiają, że nałożenie go szczególnie podczas zimowego pobytu na zewnątrz, niejednokrotnie graniczy z cudem. Nawilżenie niestety jest dość słabe i aplikacje trzeba dość często powtarzać co jest naprawdę bardzo uciążliwe.


Znalazłam także kilka plusów. Pierwszym z nich jest boski zapach, przypominający olejek pomarańczowy, mogłabym go wąchać w kółko.  Kolejnym plusem jest miękkość  i delikatność ust jaką uzyskują dzięki balsamowi, jest tylko jeden warunek- trzeba go używać bardzo często.
Podsumowując ja jestem na nie. Nigdy więcej nie zagości w mojej kosmetyczce i nie mogę go nikomu szczerze polecić.



Zalety:
1.       Zapach
2.       Miękkość i delikatność ust




Wady:
1.       Słabo nawilża
2.       Zwarta konsystencja
3.       Niepraktyczne opakowanie





Moja ocena: 2\5

4 komentarze:

  1. o widac negatywna opinia ale slyszalam wiele ich na NIE kupic tylko dla zapachu to bezsensu EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi i słabo nawilża to kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie, to nie :) Nie kupujemy :) Dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. i do tego nakładany palcami, mało higieniczne

    OdpowiedzUsuń