poniedziałek, 1 lipca 2024

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Fighting Hard For Me” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Fighting Hard For Me”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar (współpraca reklamowa baterowa).




Książka pt.: „Fighting Hard For Me” to trzeci tom z serii Finding Back to Us.

Tom pierwszy to książka pt.: „Finding Back toUs”.

Tom drugi to książka pt.: „Feeling Close to You”.



Sophie i Celem są przyjaciółmi, a ta przyjaźń jest dla nich bardzo ważna. Dziewczyna dość długo darzyła go uczuciem, zakochała się, jednak to ukrywała. Cierpiała po cichu i robiła wszystko, aby się odkochać. W końcu po ponad roku udaje jej się to zrobić. Teraz ma być już tylko dobrze, zamierza ruszyć do przodu, a przyjaźń z Celem nie jest już w żaden sposób zagrożona. Tylko czy aby na pewno? Okazuje się, że kiedy jej udało się go „wygonić” ze swojego serca, on wyznaje, że jego uczucia do niej są dużo większe, niż powinny być do przyjaciółki. Sophie nie reaguje zbyt dobrze na to wyznanie, nadal nie zamierza zaryzykować przyjaźni, zbyt wiele dla niej ona znaczy. Po przemyśleniu proponuje Cole'owi swój własny, dwunastopunktowy plan, który ma mu pomóc się odkochać. Czy chłopak się na niego zdecyduje? Czy ich przyjaźń jest bezpieczna? Jak potoczy się znajomość tej dwójki?

Przyznam szczerze, że mam do tej książki trochę mieszane uczucia. Z jednej strony książka mi się podobała i fajnie się ją czytało, z drugiej na pewno nie jest to pozycja, która zapadnie w mojej pamięci na długi czas. Według mnie to taka lekka pozycja, dobra na letnie dni, kiedy mamy ochotę poczytać coś fajnego, a jednocześnie niewymagającego od nas wielkiego skupienia.
Akcja w książce nie jest zbyt szybka, ale nie można jej również uznać za wolną. Czyta się ją szybko, a podczas czytania towarzyszą emocje, jednak nie są one bardzo intensywne.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani. Może nie byli doskonali, ale dzięki temu bardziej realistyczni. Osobiście ich polubiłam, pomimo że nie zawsze zgadzałam się z decyzjami, jakie podejmowali.

„Fighting Hard For Me” to według mnie lekka pozycja dobra na letnie dni. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



Fighting Hard For Me

1 komentarz: