niedziela, 30 czerwca 2024

Trnd kosmetyki Wellaflex - Opinia

 

Zapraszam na opinię o kosmetykach Wellaflex, które otrzymałam od trnd (współpraca reklamowa baterowa).


Dziś chciałabym Wam pokazać trzy produkty Wellaflex – Wellaflex Fullness Volume Hairspray, Wellaflex Instant Volume Gel Spray oraz Wellaflex Fullness Volume Mousse. Wszystkie trzy produkty sprawdziły się u mnie świetnie i uważam, że zdecydowanie są warte polecenia.

Zacznę od działania, które moim zdaniem jest świetne. Wszystkie trzy produkty służą do stylizacji i doskonale sobie z nią radzą. Dzięki nim moje włosy są ułożone dokładnie tak, jak chce, a na dodatek stylizacja się utrzymuje bez problemu cały dzień.

Kolejną zaletą moim jest wydajność produktów. Wystarczy ich niewielka ilość, aby ułożyć włosy dokładnie tak, jak chcę. Dzięki temu produkty wystarczą na długi czas.

Opakowania są dość ładne, a przy tym wygodne w użyciu. Zapach produktów mnie zdecydowanie przypadł do gustu i uważam za plus, że pozostaje na włosach.

Wszystkie trzy produkty Wellaflex u mnie świetnie się sprawdziły. Stylizacja włosów z nimi jest łatwa, przyjemna i pachnąca. Z przyjemnością polecam.






1 komentarz: