wtorek, 28 maja 2024

Wydawnictwo Arkady Książka pt.: „Cześć, to ja! Mój album dźwiękowy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Cześć, to ja! Mój album dźwiękowy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Arkady (współpraca reklamowa baterowa).








Przyjście na świat nowego członka rodziny, zawsze jest wielkim wydarzeniem. Jednak, mimo najszczerszych chęci, nie jesteśmy w stanie spamiętać wszystkiego, co się zdarzy w pierwszym okresie jego życia (również płodowego :) ). Po latach wiele cennych chwil „ucieka” i wtedy taki album jest doskonałą pamiątką, pozwala do nich wrócić, zatrzymać je na zawsze.

W książce znajdziemy miejsce na zachowanie wspomnień. Nie jest to jednak taki zwykły album jak wiele na rynku. Tu mamy możliwość nagrywania. Tym sposobem uchwycimy takie chwile jak płacz maluszka, jego śmiech, gaworzenie, pierwsze słowa i wiele więcej. Nagrania można później przegrywać np. na telefon, co jest zdecydowanie dużym plusem. Oczywiście jest też miejsce na wpisanie ważnych rzeczy jak np. ukochana zabawka oraz miejsce na zdjęcia.

Jest wspaniała pod względem wizualnym. Kolorowa, z wieloma rysunkami, które zdecydowanie sprawią, że z przyjemnością będziemy do niej wracać. Moim zdaniem jest uniwersalna i możne być zarówno dla chłopca, jak i dla dziewczynki.

Okładka jest twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

Moim zdaniem album będzie wspaniałym pomysłem na prezent dla przyszłych rodziców. Dzięki niemu cenne chwile zostaną zachowane na zawsze. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Arkady oraz na FB.


Cześć, to ja! Mój album dźwiękowy

1 komentarz: