piątek, 8 marca 2024

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Podłe kłamstwa” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Podłe kłamstwa”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna (współpraca reklamowa baterowa).






Emery pochodzi z bogatej rodziny, a ojciec jest dla niej wzorem. Przyjaźni się z dójką braci, Reedem i Nashem, którzy są synami ich pracowników. W pewnym momencie zaczyna czuć coś więcej do Reeda, zakrada się do jego pokoju i spędza z nim noc. Wtedy jeszcze nie wie, że go pomyliła z kimś zupełnie innym. Wszystko w jej życiu układa się dobrze, jednak tylko do pewnego momentu. Okazuje się, że jej ojciec nie jest taki wspaniały, jak myślała, dopuścił się oszustwa, przez co życie Emery znacząco się zmienia. Mija pewien czas od tamtych zdarzeń, a życie młodej kobiety ani trochę nie przypomina tego, co było kiedyś. Jej ojciec się ukrywa, od matki się odcięła i tak naprawdę ledwo wiąże koniec z końcem. Skończyła się również jej przyjaźń Nashem, a mężczyzna ją nienawidzi. Na dodatek będzie musiała z nim pracować i nie ma możliwości, aby to zmienić. Czy da radę? Dlaczego mężczyzna ją nienawidzi? Co takiego się stało? Jak potoczy się ich dalsza historia? Jakie tajemnice i sekrety odkryją?

Dla mnie ta książka zdecydowanie jest świetna. Wciągnęła mnie praktycznie od samego początku i nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do samego końca. Książka nie należy do cienkich, a wręcz przeciwnie, ma prawie 600 stron, a ja ją przeczytałam w jeden wieczór (no dobra ze znaczącym zarwaniem nocy, ale było warto).
Historia, jaką znalazłam w książce to historia o tym, jak decyzja jednych osób może wpłynąć na życie innych, o oszustwach, tajemnicach, sekretach, a jednocześnie miłości, przyjaźni. Akcja sprawnie poprowadzona, momentami szybsza, momentami wolniejsza, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, mający wady i zalety, a dzięki temu bardziej realistyczni. Tym razem nie mogę wam zdradzić nic więcej niż wyżej.

„Podłe kłamstwa” to książka, która mnie się bardzo podobała i z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB



Podłe kłamstwa

4 komentarze:

  1. Polecam przeczytać Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytalam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny,przepełniony emocjami romans obyczajowy

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 / 10. Super recenzja. Warto sięgnąć po książkę.

    OdpowiedzUsuń