piątek, 8 marca 2024

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „ Magiczna 7. Miasto Przeklętych” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Magiczna 7. Miasto Przeklętych”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont (współpraca reklamowa baterowa).









Przed naszymi bohaterami niełatwe zadanie. Muszą odnaleźć demonicę Jezebel i nie dopuścić do ogólnoświatowej katastrofy. Jednak nie wiedzą o pewnej sprawie. Nie tylko oni tropią, ale również są tropieni i to na dodatek przez wysłanniczkę Tajnej Społeczności Jedynego Maga. Na domiar złego to nie ich jedyny problem. Będą musieli zmierzyć się z wieloma przeciwnościami, a także odbyć pojedynki. Czy dadzą radę?

„Magiczna 7. Prawda.” to kolejny tom z serii, która mojej córce się podoba. Mamy tu historię pełną magii, przygód, a jednocześnie nastoletnich problemów i radości. Komiks czyta się szybko, z dość dużym zainteresowaniem. Według Amelii z nim po prostu nie da się nudzić.

Komiks raczej dla starszych dzieci, a przynajmniej ja tak uważam. Fabuła jest dość mocno rozbudowana i według mnie młodsze mogą się w niej po prostu pogubić.

Wizualnie komiks jest ładny. Ilustracje ciekawe, w żywych kolorach, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

„Magiczna 7. Miasto Przeklętych” to ciekawa propozycja dla starszych dzieci lubiących czytać o magicznych przygodach. Polecam.





Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na Egmont Polska


Magiczna 7. Miasto Przeklętych

4 komentarze: