czwartek, 14 marca 2024

Purple Book Wydawnictwo Książka pt.: „Dane's Storm” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dane's Storm”, którą otrzymałam od wydawnictwa Purple Book (współpraca reklamowa baterowa).







Audra i Dane kiedyś byli małżeństwem, bardzo się kochali. Niestety spotkała ich tragedia, z którą nie potrafili sobie poradzić, ich miłość nie wystarczyła, aby iść dalej przez życie wspólnie. Rozwiedli się i każdy poszedł w swoją stronę. Od tamtych zdarzeń minęło kilka lat. Audrze udało się pozbierać, ułożyć swoje życie na nowo bez niego. W budynku, który otrzymała od Dane'a w ramach prezentu ślubnego, stworzyła centrum ślubne. To było jej marzenie, które pomału udało jej się spełnić. Jest bardzo dumna z tego, co osiągnęła i ma z czego, odnosi coraz większe sukcesy i nic nie zapowiada, że coś ma się zmienić. Niestety wystarczy jedna chwila, aby przyszłość wszystkiego stanęła pod znakiem zapytania.
Pewnego dnia otrzymuje informację od babki byłego męża, że ma jej oddać budynek, ponieważ ma co do niego plany. Praktycznie od razu się do niej udaje, jednak to nic nie daje, kobieta jest nieugięta. Jedyna nadzieja w jej byłym mężu. Tylko czy będzie, dała radę się przełamać i z nim spotkać? Audra wie, że to jedyne wyjście z sytuacji. Na dodatek tu nie chodzi tylko o jej przyszłość, ale również o wielu innych ludzi. Jak potoczy się spotkanie? Dlaczego doszło do rozwodu? Czy ich miłość już nie istnieje? Czy dadzą sobie kolejną szansę?

Ta książka zdecydowanie przypadła mi do gustu, chociaż była pełna bólu, cierpienia, a nawet rozczarowania. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do samego końca. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.
Historia, jaką znalazłam w książce, była ciekawa, wciągająca, wywołująca wiele różnych emocji. Ja wszystko przeżywałam wspólnie z bohaterami, mocno im kibicując, aby pokonali wszystkie przeciwności losu i odnaleźli drogę do siebie.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, realistyczni. Nie są idealni, mają zarówno zalety, jak i wady, jednak dzięki temu łatwiej się z nimi utożsamiać. Osobiście bardzo polubiłam ich oboje.

„Dane's Storm” to książka, w której znalazłam ciekawą, wciągającą, wywołującą wiele emocji historię. Mnie się bardzo podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Purple Book Wydawnictwo oraz na FB




Dane's Storm

3 komentarze:

  1. Intrygujący romans obyczajowy,wciągająca fabuła i dobrze wykreowani bohaterowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawe czytanie ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poczytać ania

    OdpowiedzUsuń