poniedziałek, 19 lutego 2024

Zwierciadło Książka pt.: „Mrok” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję kalendarza pt.: „Mrok”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).





Dla Olgi nie jest to łatwy czas. Nie dość, że jej małżeństwo wisi na włosku, ma serdecznie dość rozłąki i tego, że z wszystkim jest sama, to na dodatek zostaje zawieszona w pracy. Jedna decyzja, która według niej była słuszna, może zaważyć na jej karierze w policji. To wszystko mocno ją przytłacza, wie, że musi odpocząć, a niebawem okazuje się, że będzie miała okazję.
Kornel nie zdawał sobie sprawy, że jest aż tak źle i niebawem z jego małżeństwa może nic nie zostać. Kiedy dostaje propozycję pracy w Albanii, zgadza się pod jednym warunkiem, Olga ma jechać z nim. Choć kobieta początkowo jest sceptycznie do tego nastawiona, w końcu się zgadza.
To miała być prosta praca i dużo czasu dla nich, aby odbudowali to, co się popsuło. Tak miało być, jednak dzieje się zupełnie inaczej. Pewna polska rodzina zostaje porwana, dochodzi do zamachu na kandydata na prezydenta i to nie koniec, a wręcz przeciwnie, to dopiero początek problemów, z jakimi będą musieli się zmierzyć Olga i Kornel. Czy dadzą radę? Co takiego się stanie? Kto stoi za zamachem? Czy znajdą czas i chęci na odbudowanie małżeństwa? Czy Olga będzie mogła wrócić do pracy w policji?

Muszę się przyznać, że to moje pierwsze spotkanie z panią komisarz Olgą Balicką, na pewno nie ostatnie i już zaczęłam nadrabiać poprzednie tomy. Jednak to, że ich nie znałam, ani trochę mi nie przeszkadzało, nie gubiłam się w fabułę, co według mnie jest znaczącą zaletą.
Historia, jaką znalazłam w książce, mnie się podobała i to bardzo. Uważam, że była ciekawa, wciągająca, pełna tajemnic, sekretów, pościgów, zagadek. Akcja sprawnie poprowadzona, pełna zaskakujących zwrotów. Dla mnie to była jedna z tych pozycji, z którymi nie da się nudzić.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Mamy ich kilku i książkę czytamy ich oczami zamiennie. Mnie takie rozwiązanie pasowało, wiele wniosło do historii, wiele pozwoliło zrozumieć.

„Mrok” to książka pełna tajemnic, sekretów, zagadek, z szybką akcją i ciekawymi jej zwrotami. Mnie zdecydowanie przypadła do gustu i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB


Mrok

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę przeczytać Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mi się podobała ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pełna tajemnic do odkrycia historia na zimowe popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Historie warte odkrycia. Polecam.

    OdpowiedzUsuń