sobota, 23 grudnia 2023

Wydawnictwo Bellona Książka pt.: „Siemowit. Burzliwy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Siemowit. Burzliwy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Bellona (współpraca reklamowa baterowa).





Ostatnio coraz częściej sięgam po książki historyczne, aby dowiedzieć się jak, było dawniej, jak wyglądała historia naszego państwa. Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z takich książek.

Kim był Siemowit? Był pradziadkiem księcia Mieszka I, pierwszego historycznego władcy Polski. Poznajemy go naprawdę dobrze, śledzimy jego życie. Dowiemy się między innymi, jaki był, co łączyło go z Piastem praz Popielem i wiele więcej.

Autor zabiera nas w niesamowitą podróż w przeszłość. Przenosimy się w odległe czasy, kiedy to nasze państwo miało swoje początki. Poznajemy bliżej postacie historyczne, dowiadujemy się jak wtedy, wszystko wyglądało, co się działo. Mnie ta podróż zdecydowanie się podobała, dowiedziałam się o wielu rzeczach, o których nie miałam wcześniej pojęcia, a jednocześnie spędziłam naprawdę miło czas.

Książkę czytało się szybko, była naprawdę wciągająca, a jednocześnie wywołująca emocje. Akcja sprawnie poprowadzona, co sprawiło, że ciężko było mi się od niej oderwać.


„Siemowit. Burzliwy” to ciekawa i wciągająca książka, w której autor przenosi nas w odległe czasy aż do pierwszej połowy IX wieku. Mnie się podobała i z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Bellona oraz na FB


Siemowit. Burzliwy

2 komentarze: