wtorek, 31 października 2023

Wydawnictwo Rebel Gra KLASK 4 - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry KLASK 4, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Rebel (współpraca reklamowa baterowa).

















Ta gra jest po prostu genialna. Jakiś czas temu pokazywałam wam ją w wersji dla dwóch osób, dziś mamy taką, w której mogą brać udział aż cztery. Już wtedy pokochaliśmy ją, a teraz mamy możliwość grania jednocześnie całą rodziną, co zdecydowanie nam przypadło do gustu. Wszyscy mamy niemały ubaw przy niej.

Do grania potrzebne są cztery osoby, a całość gry polega na trafieniu piłeczką do bramki przeciwnika. Myślicie, że to takie proste? Wcale nie i przyznam szczerze, że długi czas ani razu nie wygrałam. Teraz już mi się udaje, jednak nadal inni domownicy jakoś częściej zostają zwycięzcami. Mistrzem gry na pewno niedane mi będzie zostać.

Wizualnie gra jest ciekawa. Mamy dużą, drewnianą planszę, która jest bardzo solidna. Poza nią są magnetyczne młoteczki, znaczniki punktacji, piłeczki i pianki\magnesiki. Wszystkie elementy wyglądają u nas jak nowa, a gra jest bardzo intensywnie używana.

Instrukcja jasna, czytelna i zrozumiała.

KLASK 4 to gra wymagająca sprawności, skupienia, dostarczająca wiele emocji i dająca wiele radości. My jesteśmy nią zachwyceni, jest to jednak z tych gier, po które sięgamy bardzo często. Z wielką przyjemnością polecam.





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB

KLASK 4

4 komentarze: