sobota, 12 sierpnia 2023

Wydawnictwo Arkady Książka pt.: „Historia książki. Od glinianych tabliczek po e-booki” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Historia książki. Od glinianych tabliczek po e-booki”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.













To, że kocham czytać, nie jest żadną tajemnicą, ale przyznam szczerze, że o historii książki, a także o książkach sprzed wielu lat, mało co wiedziałam. Owszem jeszcze w podstawówce uczyło się o papirusach, a dziadek opowiadał mi o tabliczkach do pisania, jednak to były dość ogólne informację. Dziś chciałabym Wam pokazać książkę, dzięki której dowiedziałam się bardzo dużo o nich.

Nie jest to pozycja, w której znajdziemy wiedzę „podręcznikową”, a zupełnie coś innego. Znajdziemy w niej 100 książek pochodzących z całego świata, z różnej tematyki i każda jest omówiona. Mnie osobiście to zaciekawiło i to nawet bardzo. Wszystko jest napisane ciekawie, a jednocześnie jasno i zrozumiale.

Ogromną zaletą książki ją piękne ilustracje. Już dla nich warto ją nabyć. Jest ich dużo, na każdej stronie, zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają, aby po nią sięgać.

„Historia książki. Od glinianych tabliczek po e-booki” to książka, która spełniła moje oczekiwania i pozwoliła poznać historię książki, a także różne książki z różnych epok. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Arkady oraz na FB



Historia książki. Od glinianych tabliczek po e-booki

4 komentarze: