niedziela, 16 lipca 2023

Wydawnictwo Muza Książka pt.: „Zostań już na zawsze” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zostań już na zawsze”, który otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Kamila wyjechała z rodzinnego domu, jak tylko skończyła liceum. Jednym z powodów był dość duży konflikt z matką, jednak niejedyny. Trafiła za granicę, gdzie pracowała, bawiła się, poznała mężczyznę, w którym się zakochała. Niestety w pewnym momencie wszystko zaczęło się sypać, a ona, aby zawalczyć o siebie, musiała uciekać. Trafiła do Warszawy, gdzie pracuje w agencji reklamowej, a także mieszka z Hubertem, z którym łączy ją związek.
Myślała, że powoli wszystko się ułoży, że to, co złe ma już za sobą. No cóż, pomyliła się, a przeszłość postanowiła o sobie przypomnieć w najmniej odpowiednim momencie. To jednak niejedyny problem, z jakim będzie musiała się zmierzyć. W pracy dostaje szansę na wykazanie się, ma prowadzić duży projekt, niestety osoba, z którą to będzie robić, ma wobec niej nieczyste intencje. Kamila potrzebuje oddechu, chwili odpoczynku, ma dość bycia ze wszystkim sama. Nawiązuje kontakt z bratem i po rozmowie, a także namowach z jego strony, postanawia na chwilę wyjechać w rodzinne strony. Powrót do Budlewic i spotkanie z matką nie będą łatwe. Czy da radę? Czy to będzie dobra decyzja? Jak potoczy się jej związek z Hubertem? Jaką decyzję podejmie odnośnie do pracy? Czy poradzi sobie z przeszłością, która do niej wróciła? Czy odnajdzie swoje szczęście?

W książce znalazłam ciekawą, wciągającą historię o kobiecie, która ucieka przed przeszłością. Czytało się ją naprawdę szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji. Akcja nie była bardzo szybka, jednak na tyle, że nie nudziłam się ani chwili. Mnie książka wciągnęła praktycznie od pierwszych stron i przeczytałam ją cała za jednym podejściem, nie mogłam się oderwać, aż nie poznałam zakończenia.

Główną bohaterką jest Kamila. To kobieta od dawna samodzielna, przyjacielska, niestety wpadająca w kłopoty, dająca sobą manipulować. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, jednak polubiłam ją i mocno jej kibicowałam.

„Zostań już na zawsze” to książka, która mnie mocno wciągnęła i wywołała wiele emocji. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB



Zostań już na zawsze



3 komentarze:

  1. Świetna książka,ciekawie wykreowani bohaterowie,pełna emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warta uwagi książka polecam ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisze. Na liście ania

    OdpowiedzUsuń