niedziela, 9 lipca 2023

Zwierciadło Książka pt.: „Bodyfulness. Jak poprawić swoje relacje z ciałem poprzez zmysły, oddech i ruch” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bodyfulness. Jak poprawić swoje relacje z ciałem poprzez zmysły, oddech i ruch”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło.





Zacznę od tego, że osobiście nie do końca widziałam, co znaczy pojęcie „Bodyfulness”, a opis na tyle mnie zaciekawił, że chciałam się temu przyjrzeć bliżej. A więc co oznacza? Tak w skrócie to świadomość własnego ciała, swoich uczuć i emocji. Czyli coś, co moim zdaniem warto poznać bliżej i pielęgnować.

Na stronie wydawnictwa znajdziemy informację, że praktykowanie bodyfulness sprzyja poprawie zdrowia fizycznego, redukcji stresu, poprawie samopoczucia emocjonalnego, lepszej koncentracji i skupieniu, a także budowaniu harmonijnych relacji z innymi. Po poznaniu zawartości książki zdecydowanie się z tym zgadzam.

Książka podzielona jest na części, a w każdej znajdziemy coś innego. Poznamy główne zasady bodyfulness, jego anatomię, różne zmysły, techniki relaksacyjne i wiele więcej. Do tego są ćwiczenia, które należy wykonywać. Moim zdaniem książka jest bogata w treść, a wszystko wytłumaczone jest zrozumiale dla zwykłego czytelnika jak ja.

„Bodyfulness. Jak poprawić swoje relacje z ciałem poprzez zmysły, oddech i ruch” to poradnik, dzięki któremu sporo się dowiedziałam. Napisany w sposób jasny i zrozumiały. Moim zdaniem warty poznania i polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB


Bodyfulness. Jak poprawić swoje relacje z ciałem poprzez zmysły, oddech i ruch

4 komentarze: