czwartek, 1 czerwca 2023

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Tytani. Topiąc stal” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Topiąc stal”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Po śmierci rodziców opiekę nad Tatum przejęło starsze rodzeństwo, a głównie brat. Greyson założył firmę ochroniarską, do której po pewnym czasie dołącza również jej starsza siostra Julia. Dziewczyna czuła się trochę odsunięta na bot, tym bardziej że jej chłopak Connor również z nimi pracował. Jednak mimo wszystko była szczęśliwa, miała obok osoby, które kochała, które kochały ją, na które mogła liczyć. Wystarczyła chwila, aby jej szczęśliwe życie legło w gruzach. Jej chłopak Connor i siostra Julie zostają zabici, a Greyson, zamiast ją wspierać, odsunął się. Dziewczyna została sama, a ból, który ją ogarnął, jest nie do zniesienia.
Mija trzy lata od tych tragicznych zdarzeń, jednak ona nie zapomniała. Nie potrafi się pozbierać, tym bardziej że nadal nie wie, co tak naprawdę się wtedy stało. Pragnie poznać prawdę, dowiedzieć się kto i dlaczego ich zabił, niszcząc jej życie. Jednak to nie będzie takie łatwe, a jej „dochodzenie” sprawi niemałe kłopoty. Okazuje się, że jej życie to jedno wielkie kłamstwo, nic nie jest takie, jak się wydawało, a fakty, o jakich się dowiedziała, mocno zmieniają wszystko. Co takiego dowie się Tatum? Czy odkryje, co stało się z jej chłopakiem i siostrą? W jakim niebezpieczeństwie się znajdzie?

Historia poznana w książce mnie wciągnęła i to bardzo. Już od pierwszych stron z dużym zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów, nie mogąc się oderwać, aż nie dotarłam do ostatniej strony. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnorodnych emocji. Akcja w książce sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.

Główną bohaterką jest Tatum, młoda kobieta, która nie potrafi sobie poradzić ze śmiercią najbliższych, a brak informacji o tym, co tak naprawdę się stało, sprawia, że nie potrafi iść do przodu. Jest osobą uczuciową, zadziorną, momentami impulsywną. Osobiście ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.

„Topiąc stal” to książka, która mnie bardzo się podobała i z niecierpliwością czekam na kontynuację. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz Fb Grzeszne Książki.


Topiąc stal

4 komentarze: