poniedziałek, 10 października 2022

Wydawnictwo Rebel Gra Harry Potter i Magiczny Quiz - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Harry Potter i Magiczny Quiz, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.

                                        








Zarówno ja, jak i moje dzieci bardzo lubimy Harrego Pattera, a także wszystko z nim związane. Kiedy tylko przyszła gra zabraliśmy się za jej testowanie.

Pierwszą ogromną zaletą jest fakt, że tak naprawdę nie potrzebujemy instrukcji. Po włączeniu odzywa się dyrektor Quizu, który mówi nam co mamy robić.

Gra jest naprawdę fajna. Mamy możliwość wybrania poziomu trudności. Mamy aż tysiąc różnych pytań, niektóre naprawdę potrafią zaskoczyć. Każde oczywiście dotyczy świata Harrego Pottera.

Wizualnie gra jest ładna, a do tego nie bardzo wielka, a więc śmiało, można ją zabrać poza dom. Doskonale zda egzamin podczas pikniku, podróży samochodem, pociągiem i w wielu innych sytuacjach.

Jakość gry według mnie jest na bardzo zadowalający poziomie. Używana jest naprawdę często i nadal pozostaje w stanie idealny.

Sprawdź swoją wiedzę i zdobądź puchar domów. Gra Harry Potter i Magiczny Quiz to świetna zabawa dla wszystkich fanów Pottera. Z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Rebel.pl oraz na FB



Harry Potter i Magiczny Quiz

2 komentarze: