piątek, 9 września 2022

Wydawnictwo Lucky Książka pt.: "Nieoczekiwana zmiana ról” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nieoczekiwana zmiana ról”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lucky.





Nieoczekiwana zmiana ról” to drugi tom cyklu.

Tom pierwszy to książka pt.: „Miłość w promocji”.


Powiadają, że życie to nie film i niestety Ania i Kornel dość szybko się o tym dowiedzą. W ich miłość i wspólne życie zaczną wkraczać przeszkody, a inni zaczną między nimi mieszać. Film, który okaże się niewypałem, niszowa produkcja, do której pragnie kobieta wciągnąć partnera i nieoczekiwana propozycja dla niej, to dopiero początek tego, co ich czeka.
Również u mamy Ani wiele się zmieni. Pewien sąsiad pragnie ją bliżej poznać, jednak jest na to zbyt nieśmiały, dlatego wymyśla dziwne powody swych odwiedzin. Na dodatek odwiedza ją ojciec i to nie sam, towarzyszy mu jakaś młoda kobieta. Nie będzie to wizyta ani łatwa, ani krótka. Czy ona to wytrzyma? Co połączy mamę ani z pewnym dentystą? Jak potoczą się losy związku Ani i Kornela? Czy ich miłość okaże się na tyle silna, aby pokonać przeciwności? Jaką propozycję dostanie Ania?

Z pierwszym tomem naprawdę dobrze się bawiłam i jak to bywa w takim przypadku, miałam swoje oczekiwania odnośnie do drugiego. Autor nie zwiódł mnie ani troszkę. Okazał się tak samo dobry, jak poprzedni, ciekawy, dość wciągający, a także pełen humoru. Akcja i tym razem dobrze poprowadzona, z momentami, które mnie zaskoczyły.
Książkę czytamy z perspektywy nie tylko Ani i Kornela, ale również innych bohaterów (np. mamy Ani). Mnie osobiście takie rozwiązanie się podobało i uważam, że wiele wniosło do książki.

Jeśli chodzi o bohaterów, trochę się zmienili i moim zdaniem są to zmiany na lepsze. Tym razem niestety nie mogę wam nic więcej zdradzić, jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele z treści.

„Nieoczekiwana zmiana ról” to książka, która mnie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę LUCKY Wydawnictwo oraz na FB


Nieoczekiwana zmiana ról

1 komentarz: