sobota, 20 sierpnia 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Wyprawa po skarb. Tom 3” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Wyprawa po skarb. Tom 3”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Rodzeństwo króliczków z wielkim zainteresowaniem słucha bajki o piratach. Kiedy tata widzi, jak bardzo są nią zainteresowani, postanawia zdradzić im pewien sekret, rodzinną legendę o pewnym piracie, który był ich przodkiem. Dowiadują się, że gdzieś w okolicy został ukryty skarb, postanawiają wyruszyć na jego poszukiwania. Czy go odnajdą? Jakie przygody przeżyją?

To już trzeci tom z serii i po raz kolejny okazał się świetny. Historia nam zdecydowanie przypadła do gustu, była wciągająca, a przy tym wartościowa (przemyca pewien bardzo ważny przekaz o nieznajomych).

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

Okładka jest twarda i solidna, co sprawia, że książka nie zniszczy się szybko.

Wizualnie komiks jest wspaniały. Utrzymany w pastelowych odcieniach, z ciekawymi ilustracjami, które chce się oglądać wielokrotnie, za każdym razem odkrywając w nich coś nowego (a to za sprawą wielu szczegółów).

„Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Wyprawa po skarb. Tom 3” to moim zdaniem ciekawy i wartościowy komiks. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Opowieści z Bukowego Lasu. Wyprawa po skarb.

2 komentarze: