sobota, 25 czerwca 2022

Zaczytani Książka pt.: „Owoce zatrutego drzewa. Tom 3” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Owoce zatrutego drzewa. Tom 3”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zaczytani.





Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/search?q=%E2%80%9EOwoce+zatrutego+drzewa.+Tom+1%22

Recenzję tomu drugiego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2022/06/Owocezatrutegodrzewa.Tom2wydawnictwozaczytani.html


Po zdarzeniach jakie miały miejsce w życiu Kingi, kobieta namówiona przez kuzyna, wyjeżdża do Paryża. Chociaż miasto od początku ją zachwyca, nic nie okazuje się takie łatwe, jak obiecywał Zbyszek. Na szczęście po niełatwym początku kobieta znajduje zatrudnienie pracowni u Madame Lestiger. Wszystko zaczyna się dobrze układać, wyjazd okazał się dobrą decyzją, a we Francji fascynują ją nie tylko widoki, ale również ludzie i ich kultura.
Niespodziewanie Zbyszek pojawia się z propozycją małżeństwa, co mocno szokuje kobietę. Ona nadal nie ma ochoty za nikogo wychodzić i tracić tak ciężko wywalczoną sadzielność. Na dodatek we Francji wybucha wojna. Jak potoczą się dalsze losy Kingi? Czy odnajdzie w końcu własne szczęście? Czy Paryż będzie miejscem, w którym będzie chciała zostać już na zawsze?

To ostatni tom z serii i według mnie autorka dość dobrze go napisała. Wszystko się wyjaśnia, wątki się „domykają”, a wszelka moja ciekawość została zaspokojona. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Kinga w tym tomie podejmuje wiele decyzji, od których zależy jej przyszłość. Nie zawsze się zgadzałam z tym, co robiła, jednak nadal uważam, że jest bohaterką ciekawą, dającą się lubić.

Według mnie całą serię książek pt.: „Owoce zatrutego drzewa” warto przeczytać i polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Zaczytani oraz na FB


Owoce zatrutego drzewa. Tom 3

3 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie 3 tomy i moim zdaniem każdy kolejny był lepszy od poprzedniego :) Trochę historii, szczypta miłości i wewnętrzne dylematy bohaterów to przepis na świetną fabułę <3

    OdpowiedzUsuń