środa, 25 maja 2022

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Don't Leave Me” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Don't Leave Me”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.






Książka pt.: „Don't Leave Me” to drugi tom z serii Don't love me.

Tom pierwszy to książka pt.: „Don't love me”.

Tom drugi to książka pt.: „Don't Hate Me”.



Kenzie i Lyall przeszli bardzo dużo, teraz miało być już tylko dobrze, mieli być razem szczęśliwi. Niestety niedane jest im długo nacieszyć się sobą. Mężczyzna zostaje aresztowany i oskarżony o morderstwo. Jeśli dostanie się to do opinii publicznej, jego wpływowa rodzina się od niego odetnie. Jednak Kenzie nie zamierza się poddać, ufa mu i zamierza zrobić wszystko, aby pomóc udowodnić jego niewinność.
Lyally nie radzi sobie w więzieniu, czuje się samotny, zagubiony, nie wie, kto przy nim zostanie, a kto odwróci się plecami. Na światło dzienne wychodzi coraz więcej tajemnic, nic nie jest tak do końca pewne. Czy doszło do samobójstwa? Czy ktoś dokonał morderstwa? Czy uda się oczyścić z zarzutów Layall? Kto będzie wiernie stał u jego boku, kiedy będzie naprawdę źle? Czy Kenzie i Lyall doczekają się swojego szczęśliwego zakończenia?

Ostatni tom z serii i według mnie jest doskonałym jej zakończeniem. Na jaw wychodzą wszystkie sekrety i tajemnice, a to, czego się dowiadujemy, mocno zaskakuje. Książkę czyta się bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Akcja dość szybka, z wieloma zwrotami. Mnie historia Kenzie i Lyall tak mocno wciągnęła, że przeczytałam ją za jednym podejście, nie mogłam się od niej oderwać, nie poznając zakończenia. Historia pełna tajemnic, sekretów, układów, niebezpieczeństwa, a jednocześnie przyjaźni, miłości, która potrafi bardzo dużo znieść.

Bohaterowie dorośli, a jednocześnie pozostali sobą. Według mnie są dobrze wykreowani. Oboje bardzo lubię i szczerze mi przykro, że już się nie spotkamy, że to już koniec ich historii.

„Don't Leave Me” to książka, która mnie zachwyciła i z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



Don't Leave Me

2 komentarze: