czwartek, 26 maja 2022

Wydawnictwo Znak emotikon Książka pt.: „Powrót do Doliny Muminków” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Powrót do Doliny Muminków”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Znak emotikon.









Muminki są dla mnie powrotem do własnego dzieciństwa, a ponieważ moje dzieci też je lubią, z przyjemnością sięgnęliśmy po książkę. Według mnie są jednymi z tych postaci, których nie trzeba przedstawiać. Doskonale znane zarówno przez dorosłych, jak i przez dzieci (a przynajmniej ich sporą część).

W książce znajdziemy aż osiem historii z Doliny Muminków, w których bohaterami są nie tylko Muminki, ale również ich przyjaciele. Każda historia jest inna, każda ciekawa, z ukrytym przekazem. To historie, które nie tylko bawią, ale również przekazują coś wartościowego.

Wizualnie książka jest bardzo ładna. Posiada ciekawą, twardą okładkę. Część stron jest kolorowych, a ilustracje duże i śliczne.

Teks napisany ciekawie, a jednocześnie zrozumiale dla dziecka. To zdecydowanie zachęca do słuchania, a starsze dzieci do samodzielnego czytania.

Nam książka zdecydowanie przypadła do gustu i z przyjemnością polecamy.


Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Znak emotikon oraz na FB


Powrót do Doliny Muminków

2 komentarze: