sobota, 2 kwietnia 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Ballada” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ballada”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.






Książka pt.: „Ballada” to czwarty tom cyklu Black or White.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zmiana”.

Tom drugi to książka pt.: „Wybór”.

Tom trzeci to książka pt.: „Blast”.



Była wściekła, kiedy brat zmusił ją, aby poszła do kliniki. Czuła się samotna, opuszczona, niechciana tam być. Jednak to była bardzo dobra decyzja, a Karen zaczęła się zmieniać, zaczęła zupełnie inaczej patrzeć na rzeczywistość, zaczęła dostrzegać, jak wiele krwi napsuła najbliższym. Teraz zakończyła leczenie i pora wrócić do życia, do codzienności, jednak zupełnie innej niż kiedyś. Młoda kobieta nie potrzebuje wiele czasu, aby zrozumieć, kim naprawdę są ludzie, których uważała kiedyś za przyjaciół, więcej nie zamierza się z nimi spotykać. Teraz zamierza znaleźć własną drogę, zacząć spełniać własne marzenia.
Paul kocha Karen od lat, a teraz kiedy wróciła zmieniona jeszcze bardziej. Jednak wie, że nie może się z tym zdradzić, ona nie jest dla niego. On jest ochroniarzem cenionym przez rodzinę, której wiele zawdzięcza i właśnie dlatego musi trzymać swoje uczucia głęboko w sercu. Tylko po jej powrocie zaczyna być coraz trudniej, tym bardziej że został jej osobistym ochroniarzem. Czy między Karen a Paulem ma szansę być coś więcej? Czy kobieta poradzi sobie i nie wróci do starych nawyków? Czy spełni swoje marzenia? Co takiego zawdzięcza Paul rodzinie Karen?

To czwarty tom z serii i bardzo się ucieszyłam, kiedy dowiedziałam się, że będzie wydany. Tym razem poznajemy historię Karen, siostrę bohaterów poprzednich tomów. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocję. To historia o wielkich zmianach, nowym początku, spełnianiu marzeń, przyjaźni, miłości. Mnie na tyle wciągnęła, że przeczytałam ją naraz.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Karen jest bohaterką, która mocno mnie zaskoczyła. Poznałam ją w poprzednich tomach i ani trochę nie polubiłam a wręcz przeciwnie. Uważałam ją za egoistyczną, rozwydrzoną bogaczkę, która nie liczy się z nikim. Teraz poznajemy ją na nowo, pobyt w klinice bardzo ją zmienił. W tej odsłonie ją polubiłam, chociaż musiało minąć trochę czasu (musiałam przeczytać część jej historii), aby tak się stało.
Paul to mężczyzna z przeszłością, który ma swoje tajemnice i nie chce ich nikomu zdradzać. Kocha mocno i od dawna, jednak robi wszystko, aby nikt się o tym nie dowiedział. To bohater, którego polubiłam, za którego mocno trzymałam kciuki, aby wszystko zaczęło mu się układać.

„Ballada” to książka, która mnie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB







1 komentarz: