poniedziałek, 14 marca 2022

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Twoja tajemnica” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Twoja tajemnica”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.






Ewa prowadzi szczęśliwe życie w Warszawie. Pracuje w miejscu, w którym odnosi sukcesy. Jest szczęśliwą narzeczoną Marka, razem mieszkają i planują ślub. O przeszłości stara się jak najmniej pamiętać, a w rodzinne strony nie jeździła od wielu lat. Jednak nadchodzi dzień, który bardzo wiele zmienia. Dostaje telefon, że jej ojciec jest w krytycznym stanie w szpitalu. Postanawia tam jechać, pomimo że od dawna nie ma z nim kontaktu. Ten człowiek wyrządził jej tyle krzywdy, że nie potrafi mu wybaczyć. Powrót do rodzinnej wioski jest bardzo trudny, wracają wspomnienia tragedii. Na dodatek zaczynają wychodzić tajemnice sprzed lat, a kobieta postanawia dowiedzieć się, co tak naprawdę zdarzyło się w dniu śmierci jej małego braciszka.
Niestety nie tylko to zaczyna jej spędzać sen z powiek. W pracy pojawia się Oliwia, na dodatek pracę dostaje po znajomości. Kobieta jest dziwna, spędza dużo czasu z Markiem. Ewa zaczyna dostrzegać, że zaczynają się od siebie oddalać, że spędzają z narzeczonym coraz mniej czasu razem a coraz więcej osobno. Czy ich związek nadaj, będzie szczęśliwy? Jak bardzo namiesza Oliwia? Co takiego zrobił ojciec Ewy, że ta nie potrafi mu wybaczyć? Co stało się jej braciszkowi? Jakie tajemnice odkryje?

To kolejna książka autorki, jaką mam przyjemności czytać i śmiało mogę stwierdzić, że jest to jedna z autorek, których pozycję mogę czytać w ciemno. Oczekiwania miałam spore i ani troszkę się nie zawiodłam, a wręcz przeciwnie, książka była lepsza, niż liczyłam, że będzie. Pełna tajemnic, niedopowiedzeń, bolesnej przeszłości, a przy tym przyjaźni, miłości. To historia niebanalna, ciekawa, z dość dynamiczną akcją pełną zaskakujących zwrotu. Zakończenie mocne i osobiście nie domyślałam się, że to tak się wszystko potoczy. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Ewa jest młodą kobietą, która nie miała udanego dzieciństwa, a wszystko za sprawą ojca. Jednak to już przeszłość, o której stara się jak najmniej myśleć. To kobieta ambitna, osiągająca sukcesy zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatny, a przy tym czuła, wrażliwa.

Książka pt.: „Twoja tajemnica” zdecydowanie mi się podobała i z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB

 

Twoja tajemnica

1 komentarz: