środa, 26 stycznia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: „Wiem, co Wam w duszy gra” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wiem, co Wam w duszy gra”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Przypadkowe spotkanie na lotnisku, odwołany lot i pierwsza, niewinna rozmowa. Monikę i Jakuba od samego początku coś połączyło, choć tak naprawdę nie powinno. On miał rodzinę, a ona nigdy nie chciała być tą drugą. Jednak to było silniejsze, spotykali się jeszcze nie raz, chcieli być razem, jednak życie im nie dało. Trudne decyzje, które należało podjąć, wyrzuty sumienia, samotność. Czy tylko tyle zostało z tego, co ich połączyło?

Książka jest cieniutka, ma tylko sto siedemdziesiąt parę stron, a mimo to „bogata w treść”. Znalazłam w niej ciekawą, wywołują emocje historię dwojga ludzi którzy, chociaż nie planowali, zakochali się w sobie. Niestety ta miłość przyniosła więcej cierpienia niż chwil radości. Mnie się podobała, podczas czytania wywołała wiele emocji, a po zamknięciu zmusiła do przemyśleń.

Bohaterowie dość ciekawi, według mnie dobrze wykreowani. Tym razem nie przedstawię wam bohaterów troszkę bliżej, ponieważ nie potrafię napisać, jacy według mnie są, jednoczenie nie zdradzając zbyt wiele z historii.

„Wiem, co Wam w duszy gra” to książka, która we mnie wywołała wiele emocji, podczas czytania, którą polecam.

Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz FB


Wiem, co Wam w duszy gra

2 komentarze: