czwartek, 30 września 2021

Wydawnictwo Harper Kids Książka pt.: „Mała Asia w wielkiej puszczy. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książce pt.: „Mała Asia w wielkiej puszczy. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Harper Kids.






Mamy jesień, a Asia jest małym żubrem, który niedawno przyszedł na świat. Przed zimą musi troszkę nabrać ciałka i wiele dowiedzieć się na temat życia w stadzie oraz codzienności żubrów. Stara się słuchać mamy, jednak czasami wpada w kłopoty. Na szczęście zazwyczaj może liczyć na jej pomoc. Nastaje pewien dzień, kiedy Asia wraz z innymi żubrami muszą przejść rzekę, niestety jej się to nie udaje i porywa ją nurt. Okazuje się, że może liczyć na pomoc Marcina i jego taty. Czy ją uratują? Jak potoczą się dalsze losy małego żubra?

Historia jest nie tylko ciekawa i wciągająca, ale również wiele uczy. Wraz z nią dziecko poznaje życie żubrów, dowiaduje się, co lubią, jednak nie tylko. Dzięki niej dowiedzą się również jak pomoc różnym leśnym zwierzętom w okresie zimowym.

Na ostatnich stronach znajdziemy planszę edukacyjną. Z jej pomocą poznamy żubry jeszcze bliżej.

W książce znajdziemy słowniczek trudnych pojęć. Dzięki niemu dziecku łatwiej wszystko zrozumieć. Moim zdaniem jest ogromnym plusem książki.

Ilustracje są śliczne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Okładka twarda, solidna, dzięki niej książka posłuży długi czas.

„Mała Asia w wielkiej puszczy. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać” to kolejna książka z serii „Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać”, którą mam okazję recenzować i po raz kolejny uważam, że jest wspaniała. Wraz z nią dziecko bawi się i uczy, poszerzając swoją wiedzę o zwierzętach oraz tym jak im pomagać, a nie szkodzić. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Mała Asia w wielkiej puszczy. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać

4 komentarze:

  1. Fantastycznie opracowana książka,słowniczek z trudnymi wyrazami,Zdecydowanie na takie pozycje warto stawiać w swoich domowych biblioteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna książka,bawi i uczy dzieci

    OdpowiedzUsuń