piątek, 16 lipca 2021

Joseph -Modna Plus Size Portfelu z logo Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o portfelu z logo Avon, jaki otrzymałam od strony Joseph -Modna Plus Size.










Portfel jest dość spory, co dla mnie jest znaczące. Bez problemu pomieszczę w nim nie tylko pieniądze, ale i karty, karteczki i wiele innych, niezbędnych dla mnie rzeczy. Ma trzy przegródki, w tym jedną zasuwana na suwak oraz sporą liczbę przegródek na karty.


Wizualnie mnie się podoba. Jest czarno – różowy, dość elegancki.


Jakość wykonania na najwyższym poziomie. Używany już jakiś czas, bez delikatności i wygląda jak nowy. Nigdzie się nie zrobiła dziura, nigdzie nie popękał, suwak działa idealnie.


Kolejnym plusem dla mnie jest lusterko, które zostało w portfel „wbudowane”. Jest przydatne (niekiedy bardzo, portfel łatwiej znaleźć w torebce „na szybko”).


Portfel z logo Avon według mnie ma sporo zalet, a zero wad. U mnie zdał egzamin na 6 i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph -Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

4 komentarze: