niedziela, 16 maja 2021

Wydawnictwo Pryzmat Seria książek "Wyszukiwanki obrazkowe zgadywanki" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii pt.: „Wyszukiwanki obrazkowe zgadywanki”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Pryzmat.









Do recenzji dostałam dwie książeczki z serii – przedmioty i zwierzęta. Obie książeczki różne obrazki, na których należy coś odnaleźć. Na górze każdej strony mamy informacje co należy znaleźć. Nie będę ukrywać, że kiedy książeczki przyszły myślałam, że moje dzieci są już za duże na takie. Zdecydowanie zmieniam zdanie, te książeczki są dla nich świetną zabawą, a z ich pomocą wymyślają różne własne zabawy (np. kto szybciej znajdzie, policzy itp.).

Książeczki nie tylko bawią, ale i sporo uczą. Ćwiczą spostrzegawczość, pamięć wzrokową, koncentrację, cierpliwość, a także wspierają naukę liczenia w przypadku młodszych dzieci.

Moim zdaniem „Wyszukiwanki obrazkowe zgadywanki” to ciekawy pomysł na prezent dla dzieci w różnym wieku. My polecamy.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Pryzmat oraz na FB


Wyszukiwanki obrazkowe zgadywanki zwierzęta


Wyszukiwanki obrazkowe zgadywanki przedmioty

6 komentarzy:

  1. Świetne, wspierają rozwój naszych milusińskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książeczki dla naszych urwisków :) Ćwiczenie spostrzegawczości,rozruszanie szarych komórek :) Na takie pozycje stawiam w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne książki z zadaniami dla dzieci

    OdpowiedzUsuń