sobota, 8 maja 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Baśnie czterech królestw" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Baśnie czterech królestw”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.







Książka pt.: „Baśnie czterech królestw”, to zbiór niedługich opowiadań. Nie są to jednak przypadkowe opowiadania, a wszystkie łączy z sobą pewna klątwa, która została rzucona, na ród Miran po tym, jak zabił królową Kruków. Jaka była klątwa? Mijają lata, a my poznajemy losy potomków Miran. Co przeżyją? Jaki los ich czeka?

Każde z opowiadań jest dość ciekawe i wciągające, a przy tym czegoś uczy, przekazuje ważną wartość. Wraz z książętami i księżniczkami przeżywamy niezapomniane przygody, poznajemy siłę przyjaźni, szacunek do zwierząt oraz przyrody i wiele więcej. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam, że ta pozycja będzie aż tak wartościowa.

W książce znajdziemy dość ciekawe, czarno – białe ilustracje, które zdecydowanie ją uatrakcyjniają.

Według mnie książka jest ciekawa i wiele przekazuje ważnych wartości. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Baśnie czterech królestw

5 komentarzy:

  1. Wiele ciekawych wartości w tych opowiadaniach, warto mieć w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i kolorowa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna książka dla naszych urwisków :) Piękne opowieści,wartościowe.Na takie pozycje właśnie stawiam w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna książka z baśniami dla dzieci

    OdpowiedzUsuń