wtorek, 25 maja 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Ukochany pacjent" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ukochany pacjent”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Życie Luizy zarówno prywatne, jak i zawodowe do pewnego czasu było idealne. Jest świetnym chirurgiem, pracuje w szpitalu, a jednocześnie dostaje „zlecenia” od Marka, którego zna od dziecka i chociaż wie, że mężczyzna nie należy do grzecznych, tak jak i jego interesy, ufa mu. Poza tym płaci jej duże pieniądze, a te są jej potrzebne. W życiu prywatnym jest żoną Gabriela, który jest policjantem. Kiedyś bardzo się kochali, a między nimi układało się idealnie, jednak mężczyzna został postrzelony, teraz jeździ na wózku i bardzo się zmienił. Luiza nadal mocno go kocha, jednak w ich związku coraz gorzej się dzieje.
Pewnego dnia dostaje telefon od Marka z prośbą, aby szybko przyjechała. Na miejscu okazuje się, że ma „poskładać” Leo, mężczyznę, który jest szefem jej przyjaciela. Wtedy jeszcze nie wie, jak mężczyzna zmieni jej życie, w które pomału zaczął się wkradać. Problemy w małżeństwie, zachowanie Gabriela, nowa znajomość, która zaczyna coraz więcej dla niej znaczyć – to wszystko sprawia, że kobieta zaczyna czuć się zagubiona. Na dodatek zaczyna odkrywać, że nic nie jest takie, jak jej się wydawało, a jej mąż skrywa wiele tajemnic. Jakie? Czy uratuje swoje małżeństwo? Co ją połączy z Leo?

Książkę czyta się bardzo szybko. Znalazłam w niej miłość, przyjaźń, tajemnice, namiętność, niebezpieczeństwo, mafię. Historia ciekawa i wciągająca, a podczas jej czytania czułam wiele emocji. Akcja dość szybka, z ciekawymi zwrotami, co sprawiło, że od książki nie mogłam się oderwać.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani, chociaż nie idealni.
Luiza myślała, że wypadek męża jest najgorszym, co mogło ją spotkać. Czuje się winna, zresztą mężczyzna lubi jej przypominać, że to przez nią jeździ na wózku. Tylko czy aby na pewno? Kiedy poznaje Leo, zaczyna się gubić we własnych uczuciach. To bohaterka, która nie zawsze wie, co ma zrobić, czasami podejmowała decyzję nieprzemyślane, a mężowi pozwalała na wywoływanie w niej poczucia winy. Jednak nowa znajomość, tajemnice, które wychodzą na światło dzienne, ją zmieniają i mnie osobiście ta zmiana się podobała. Jest bohaterką, którą nawet polubiłam, której kibicowałam.
Gabriel to mężczyzna, którego początkowo było mi szkoda. Wydawało się, że nie radzi sobie z nową rzeczywistością i dlatego czasem zachowuje się bardzo chamsko. Jedynak, kiedy odkryłam, jego tajemnice zmieniłam zdanie.
Loe zawsze dostaje to, co chce. To mężczyzna bezkompromisowy, niebezpieczny, seksowny. To bohater, który ma wady i zalety, ale doskonale się nadaje do historii.

„Ukochany pacjent” to książka, którą czytało się szybko, a historia mnie się spodobała. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Ukochany pacjent

4 komentarze:

  1. Ależ interesująca historia, zapisuję ją na listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana tym debiutem:) Literatura erotyczna często u Ciebie Aniu gości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po tej recenzji panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń