niedziela, 2 maja 2021

Kosmetyki dla Ciebie Składana szczotka do włosów Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o składanej szczotce do włosów Avon, jaką otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.








Co prawda damska torebka jest zazwyczaj bardzo pojemna (albo inaczej, my kobiety potrafimy do nich bardzo dużo zmieścić), jednak kiedyś to miejsce się kończy. Standardowa szczotki zajmują sporo miejsca, poza tym dla mnie wsadzenie jej luzem nie jest za higieniczne. Składana szczotka doskonale się nadaje do zabrania poza dom.

Szczotka jest nie duża, a więc nie zajmie dużo miejsca. Dzięki temu, że jest składana, jej środek (czyli to, czym się czeszemy), nie dotyka niczego.

W użyciu jest bardzo wygodna, a szczerze bałam się, że nie będzie. Co prawda nie mam długich włosów, ale Amelka ma i to bardzo długie i obie jesteśmy bardzo zadowolone z jej używania. Oczywiście mamy osobne, dla mnie szczotka jest rzeczą osobistą i nie wyobrażam sobie używania jednej i tej samej z kimś. Szczotka dobrze rozczesuje włosy, a jednocześnie nie wyrywa ich nadmiernie. Bez problemu się ją otwiera i zamyka, a w dłoni trzyma się wygodnie.

Szczotka jest z lusterkiem, co według mnie jest doskonałym pomysłem.

Według mnie szczotka jest idealna do zabrania poza dom. Obie z córką polecamy.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie gdzie znajdziecie produkty Avon.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty i przydatne,fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty i przydatne,fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i przydatny produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny patent z rozkładaną szczotką :) Na wyjazdy sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paniom na pewno szczotka się przyda

    OdpowiedzUsuń