piątek, 2 kwietnia 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Niewłaściwy facet" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Niewłaściwy facet”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Życie Sky jest szczęśliwe i poukładane, choć los nieraz sobie z niej kpił. Jej ojciec okazał się gangsterem, a wraz z jego pójściem do więzienia, dzieciństwo kobiety bardzo się zmieniło. Tylko dzięki rodzicom przyjaciela Jaye, który ją przygarnęli, nie okazało się całkowitą katastrofą. Kobieta od zawsze kochała taniec, miała w związku z nim wielkie plany, zapowiadało się, że osiągnie karierę. Niestety i tym razem nie wyszło tak, jak miało. Jednak Sky nie zamierza się poddawać i wraz z przyjacielem zakładają studio tańca. Również życie prywatne kobiety jest dość udane, spotyka się z bogatym biznesmenem, którego wszyscy nazywają Boss.
Pewnego dnia, czekają na wejście do klubu Bossa, kobieta widzi dziwną sytuację, a młody mężczyzna o niesamowitych oczach na długo pozostaje w pamięci. Kiedy spotyka go ponownie, a na dodatek okazuje się, że Blue doskonale tańczy, kobieta postanawia go zatrudnić. Wtedy jeszcze nie wie, kim tak naprawdę jest młody mężczyzna i jak bardzo namiesza w jej życiu. Na dodatek przeszłość, o której tak bardzo pragnie zapomnieć, wraca, a sekrety skrywane od lat zostają ujawnione. Kim jest Blue? Co go połączy z Sky? Jakie sekrety zostaną odkryte? Kto powróci z przeszłości kobiety?

Mnie książka zachwyciła w 90% (te 10% to trochę za mało dialogów, w szczególności w pierwszej części książki, jednak dla mnie nie było to na tyle znaczące, aby książka mi się dłużyła). Historia ciekawa i wciągająca, a przy tym niebanalna. Znalazłam w niej miłość, przyjaźń, zdrady, niebezpieczeństwa, tajemnice, zaskakujące zwroty akcji. Książka wciągnęła mnie bardzo, a od drugiej połowy nie dałam rady jej odłożyć, chociażby na chwilę.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Sky to młoda kobieta, która w życiu już sporo przeszła, a mimo wszystko stara się nie poddawać. Momentami niezdecydowana (w szczególności, jeśli chodzi o jej relacje z Blue i Bossem), czasami podejmująca błędne decyzje (tylko kto ich nie podejmuje). Jednak ogólnie uważam ją za bohaterkę silną, radzącą sobie z przeciwnościami losu i choć nieidealną, to jednak dającą się lubić.
Blue jest młodym mężczyzną, który w przeszłości przeżył ogromną traumę. Wychowywany przez brata, nauczony wszystko załatwiać siłą, momentami nieradzący sobie z własnymi emocjami. To bohater, którego trzeba poznać, odkryć jego tajemnice, a dopiero później ocenić. Osobiście go polubiłam, taki uroczy drań :).
Boss – stanowczy, elegancki, mający wszystko pod kontrolą, nieznoszący sprzeciwu. To mężczyzna, który skrywa wile tajemnic i im bardziej je odkrywałam, tym bardziej zmieniałam zdanie o nim.

„Niewłaściwy facet” to książka, z którą spędziłam miło czas. Według mnie jest bardzo udanym debiutem i z przyjemnością sięgnę po kolejny tom. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Niewłaściwy facet

5 komentarzy:

  1. Ja mam trochę inne zdanie. Dla mnie tych opisów za dużo i to minus. Dla mnie było trochę mało akcji. To co mi pasowało to droczenie się i dogryzanie przy końcu książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawa,z pewnością będzie miała swoich czytelników

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana książką,bardzo lubię historie w takich klimatach.Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń