niedziela, 4 kwietnia 2021

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek "To ja naklejam” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książeczkach z serii „To ja naklejam”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.


Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:

  1. Paw Patrol. Gotowi do zabawy.

  2. Pappa Ping. Cały dzień z Peppą.

  3. Lol Suprise. Szalejesz, mała.




















W każdej z książeczek znajdziemy sporo różnorodnych zadań. Są labirynty, kolorowanki, zakodowane wiadomości, liczenie i wiele więcej, a wszystko w towarzystwie bohaterów znanych z bajek. Taka różnorodność sprawia, że dziecku nie znudzi się rozwiązywanie zadań, a także będzie się rozwijało w różnych dziedzinach.



Wizualnie książeczki są bardzo ładne. Znajdziemy w nich kolorowe, ładne obrazkami i strony, a to przyciąga wzrok i zachęca do ich wypełniania.



Do każdej książeczki dołączone jest aż 200 naklejek, co zdecydowanie je uatrakcyjniają.




Według mnie każda z książeczek będzie ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka. Wraz z ulubionymi bohaterami dziecko będzie się bawić i uczyć.





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.



Książeczkę znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne , dzieciaki takie lubia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent, który bawi i uczy 👌😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takue książeczki i moim chłopakom czasami kupuje.KW

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolejny cykl bajeczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zestaw książeczek,ulubieni bohaterszy bajek,mnóstwo naklejek.To nie może się nie spodobać naszym kochanym urwiskom :)

    OdpowiedzUsuń