piątek, 5 marca 2021

Kosmetyki dla Ciebie Dezodorant w sprayu Eve Alluring Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o dezodorancie w sprayu Eve Alluring Avon, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.




Główne nuty zapachowe:

kwiat Neroli, eliksir z czerwonych owoców, drzewo sandałowe, piżmo

  • Nuty głowy: różowa śliwka, frezja, konwalia

  • Nuty serca: kwiat Neroli, eliksir z czerwonych owoców, irys

  • Nuty bazy: bursztynowa esencja, drzewo sandałowe, piżmo


Mnie osobiście zapach się spodobał, jest średnio intensywny, a na skórze utrzymuje się kilka godzin.


Osobiście takie dezodoranty używam dla „odświeżenia” i nie wymagam od nich, aby zapobiegały poceniu się, przecież to nie antyperspirant. Do tego zdaje egzamin doskonale.


Opakowanie jest dość ładne o pojemności 75ml. Doskonale mieści się w torebce, nie zajmując wiele miejsca.


U mnie dezodorant zdał egzamin i polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie, gdzie możecie zamówić dezodorant i nie tylko.

7 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, osobiście nie przepadam za dezodorantami

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pachnidełka od AVON ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie używam dezodorantow, ale zapach moze byc nawet ladny

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi swietnie a ja bardzo lubię kosmetki Avon

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny dezodorant,również polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Avon :) Akurat tego dezodorantu nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno kosmetyk chętnie wypróbują

    OdpowiedzUsuń