wtorek, 9 lutego 2021

Wydawnictwo Editio Książka pt.: „Prawo Mafii. Pierwsza polska antologia mafijna" - Recenzja

 

Zapraszam na opinie o książce pt.: „Prawo Mafii. Pierwsza polska antologia mafijna”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Editio.





Na pewno już zauważyliście, że bardzo lubię książki, gdzie znajdziemy mafię i chociaż przeczytała ich już bardzo dużo, temat ani trochę mi się nie znudził. Dlatego jak tylko zobaczyłam zapowiedź książki pt.: „Prawo Mafii. Pierwsza polska antologia mafijna” zapragnęłam ją przeczytać.

W książce znalazłam 11 opowiadań napisanych przez autorki z grupy literackiej Euforia. Część z nich znałam dużo wcześniej, jednak znalazły się również autorki, których książek nigdy nie miałam okazji czytać. Dzięki książce przeczytamy opowiadania K.N. Haner, Kinga Litkowiec, Anna Wolf, Alicja Siniecka, K.C. Hidden storm, J.G. Latte, Meg Adams, Ana Rose, J.B. Grajda, Aniela Wilk, E. Raj.

Nie będę Wam recenzować każdego opowiadania, ponieważ moim zdaniem nie da się zdradzić na tyle, aby zaciekawić, a jednocześnie nie za dużo, są do tego za krótkie. Zdradzę jednak, że znajdziemy w nich mafię, niebezpieczeństwo, namiętność, miłość, pożądanie, porachunki, zemstę itp. Każde z nich jest inne, każde dość ciekawe i wciągające. Nie znalazłam opowiadania, które bym uważała za nieciekawe lub nie przeczytała w całości. Każde miało w sobie historię, która mniej lub bardziej, jednak zawsze mi się podobała.

Od jakiegoś czasu polubiłam antylogie, dzięki nim mam możliwość poczytania czegoś krótszego, kiedy nie mam czasu lub ochoty na książki, która ma zdecydowanie więcej stron. Jednak nie tylko dlatego, dzięki antylogii mam możliwość poznania autorek, ich stylu pisania i sprawdzenie, czy sięgać, bo ich książki.

„Prawo Mafii. Pierwsza polska antologia mafijna” to książka, w której znalazłam 11 ciekawych opowiadań. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Editio.pl oraz na FB Editio Red


Prawo Mafii. Pierwsza polska antologia mafijna

7 komentarzy:

  1. O takie cudne książki lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, choć nie przepadam za takimi, ostatnio często po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię opowiadania, a z wątkiem mafijnym to szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sie nie ma duzo czasu to bardzo fajna sprawa jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo tą książką zaintrygowana,zobaczę czy akurat te opowiadania przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń