sobota, 23 stycznia 2021

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Moje pierwsze literki i cyferki" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje pierwsze literki i cyferki”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.








W książce znajdziemy sporo różnorodnych zadań. Są takie, które uczą literek, pisania, czytania, liczenia, a także takie, w których należy coś pokolorować czy też połączyć. Taka różnorodność sprawia, że dziecko nie nudzi się szybko, a także rozwija się na wielu płaszczyznach.

Poziom trudności jest zróżnicowany. Znajdziemy zadania bardzo łatwe, takie, które większość dzieci zrobi bez chwili zastanowienia, ale również takie dużo trudniejsze, wymagające skupienia, a nawet znaczącej pomocy kogoś starszego. Moim zdaniem to zdecydowany plus. Łatwe zadania pozwalają ćwiczyć zdobyte wcześniej umiejętności, a te trudne zdobywać nowe.

Książeczka jest kolorowa, co przyciąga wzrok i zachęca dziecko do korzystania z niej.

Znajdziemy w niej elementy Montessori, metody, która jest coraz bardziej znana i lubiana przez rodziców.

Moim zdaniem książeczka będzie doskonałym pomysłem dla dziecka, aby poprzez ciekawe i różnorodne zadania poszerzało swoją wiedzę, uczyło się literek, cyferek, rysował, liczyło i wiele więcej. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo RM oraz na FB


Moje pierwsze literki i cyferki

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i pouczająca książeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, moje dzieciaki takie lubią

    OdpowiedzUsuń
  3. Wartościowa książeczka dla naszych milusińskich z elementami Montessori....super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książeczka z różnymi zadaniami, zadnemu dziecku szybko się nie znudzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna książka dla naszych urwisków :) Kolorowa,z różnorodnymi zadaniami :) Przedszkolaki będą miały dużo nauki i frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna książka z nauką dla dzieci

    OdpowiedzUsuń