czwartek, 7 stycznia 2021

Mydliszka Pracownia Mydła Biały Mydliszek - proszek do prania białych tkanin - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Domowym eko-proszeku do prania 1kg biały, jaki otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.





Proszek przeznaczony jest do prania białego i według mnie doskonale się do tego nadaje. Po pierwsze nie powoduje szarzenia rzeczy, a wręcz przeciwnie, przywraca im biel. Po drugie doskonale radzi sobie z plamami (nie sprawdzałam na ciężkich plamach typu trawa czy takich, które są na materiale od dawna, jednak z takimi codziennymi radzi sobie doskonale). Po trzecie ubrania po wypraniu są przyjemne w dotyku.


Jest ręcznie robiony, eko i hipoalergiczny, nie zawiera mikroplastiku, fostoranów, zelitów, a także produktów pochodzenia zwierzęcego. Jest bezpieczny zarówno dla skóry, jak i dla ubrań. Nie powoduje uczuleń czy podrażnień nawet bardzo delikatnej, problemowej skóry.

Zapach proszku jest bardzo delikatny, na ubraniach niewyczuwalny. Bez problemu mogą go używać osoby, którym przeszkadza zapach na ubraniach.

Według mnie proszek ma wiele zalet a ani jednej wady. Doskonale nadaje się do prania białego. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB.


Biały Mydliszek - proszek do prania białych tkanin

8 komentarzy: