niedziela, 24 stycznia 2021

Fotoalbum Fotokalendarz ścienny Forever Love - Opinia

 

Zapraszam na opinię o fotoKalendarzu Ściennym Forever Love, jaki otrzymałam od Fotobum.pl.






Wymiar całkowity kalendarza to 31 x 46 cm. Nie jest ogromny, nie zajmuje pół ściany. Jednocześnie jest doskonale czytelny.

Wzór Forever Love zdecydowanie przypadł nam do gustu. Serduszka ładnie zdobią zdjęcia.

W fotokalendarzu znajdziemy 13 zdjęć. Wydruk jest wysokiej jakości, na papierze powlekanym o gramaturze 200g/m2, a to sprawia, że kalendarz naprawdę ładnie się prezentuje.

Kartki połączone solidną spiralą z zawieszką, z którą nic złego się nie dzieje, a ich obracanie jest bardzo łatwe.

Zrobienie kalendarza jest bardzo łatwe. Nie ma potrzeby ściągania żadnych programów, wszystko odbywa się na stronie Fotobum, co według mnie, jest zdecydowanie dużym udogodnieniem. Kolejną znaczącą rzeczą jest fakt, że nie ma konieczności robienia go na komputerze, bez problemów można wszystko zrobić na smartfonie. Takie rozwiązanie sprawia, że możemy go zrobić praktycznie wszędzie.

Uwielbiam Fotoprodukty, co zapewne już zauważyliście. To już kolejny rok, kiedy mam przyjemność posiadania fotokalendrza od Fotobum. Według mnie ma same zalety i z wielką przyjemnością polecam.



ZAMÓWIENIA Z KODEM bwcvhy dają 10% rabatu na cały asortyment Fotobum ♥





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fotobum.pl oraz na FB.


FotoKalendarze Ścienne

FotoKalendarz Forever Love

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie foto kalendarze, są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny , osobiście kocham kalendarza choć wole inny format

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam na święta fotokalendarz w cewe - moja mama jak go zobaczyła to powiedziała, że łzy w oczach miała. Że każdą kartkę jak obraz można powiesić taki piękny. Dlatego polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kalendarz,jedyny w swoim rodzaju :) Proste wykonanie,świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kalendarz z bliskimi osobami

    OdpowiedzUsuń