piątek, 4 grudnia 2020

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Paprocany" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Paprocany”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Kiedy Zosia dowiaduje się, że jej 18-letnia bratanica znika, jest zaniepokojona. Owszem dziewczyna znikała już nie raz, na dodatek ma problemy z narkotykami i lubi imprezować, jednak ona zawsze wiedziała, gdzie jest. Kolejne próby kontaktu nie przynoszą efektów, dlatego kobieta postanawia udać się do Franciszka, swojego ojczyma, który jest szefem w policji i poprosić o pomoc w odnalezieniu nastolatki.
Krzysztof jest policjantem, podwładnym Franciszka. Kiedy zostaje oskarżony o gwałt prostytutki, jego szef od razu mu wierzy, że tego nie zrobił, jednak musi go oficjalnie zawiesić. Postanawia nieoficjalnie oddelegować go do pomocy pasierbicy w odnalezieniu zaginionej nastolatki.
Są zupełnie inny. Ona pyskata, mówiąca co myśli, bezkompromisowa pani mecenas. On spokojny, ułożony policjant. Pomimo że tak bardzo się różnią, praktycznie od początku czują do siebie pociąg fizyczny. Czy ma on szansę przerodzić się w coś głębszego? Co stało się z bratanicą Zosi? Dlaczego prostytutka oskarżyła Krzysztofa o gwałt?

Historia według mnie ciekawa i wciągająca. Znalazłam w niej namiętność, miłość, zagadkę do rozwiązania. Momentami domyślałam się, co zaraz się stanie, jednak były i takie, gdzie autorka mnie zaskoczyła.

Bohaterowie dość ciekawi, dający się lubić.
Zosia nie należy do grzecznych, ułożonych kobiet, a wręcz przeciwnie. Nie boi się powiedzieć co myśli, a jej język jest dość cięty, jednak biorąc pod uwagę, że bardzo często jest obrońcą ludzi niebezpiecznych, nie może być inna. Martwi się o bratanicę i zamierza zrobić wszystko, aby ją odnaleźć. Nie ma szczęścia w miłości, od dłuższego czasu niby kogoś ma, ale mężczyzna coraz bardziej ją olewa. To bohaterka, którą polubiłam.
Krzysztof jest mężczyzną spokojnym, ułożonym, przystojny. Jest policjantem, który w swoją pracę wkłada serce i nie rozumie, dlaczego kobieta, której nigdy nie widział na oczy, oskarża go o coś tak strasznego jak gwałt. To bohater, którego z chęcią poznałabym bliżej w realu :)

„Paprocany” to książka, którą czyta się naprawdę szybko, a historia, jaką w niej znajdziemy, jest ciekawa i wciągająca. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB Muza Black


Paprocany

8 komentarzy:

  1. Duzo o niej słyszalam dobrych opinii, musze przeczytać całosc

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinie sa fajne tylko czasu u mnie beak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja zachęca by sięgnąć po tę książkę!
    Nie ma nudy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia jest ciekawa i wciągająca i warto ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytała bym z chęcią książkę i poznała bohaterów Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba.mówić co się myśli! Fajnie, że jest to historia wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. łyszałam różne opinie na temat tej książki.Niestety niekórzy nie chwalą tego kryminału,każdy czytelnik ma swoje odczucia :)

    OdpowiedzUsuń