wtorek, 17 listopada 2020

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "PS I życzę Ci dużo miłości" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „PS I życzę Ci dużo miłości”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Nadal nie jestem zwolenniczką opowiadań, jednak zdarza mi się po nie sięgnąć, w szczególności, jeśli widzę lubiane przez ze mnie autorki na okładce. Tak było właśnie w przypadku książki pt.: „PS I życzę Ci dużo miłości”.

W książce znalazłam opowiadania o miłości autorstwa Magdaleny Witkiewicz, Agnieszki Krawczyk, Agnieszki Lingas-Łoniewska, Ilony Gołębiewskiej, Magdy Knedler, Nataszy Sochy, Małgorzaty Wardy oraz Katarzyny Misiołek. Każde opowiadanie jest inne, jednak łączy je motyw przewodni – świąteczna kartka.

Nie będę Wam opisywać, o czym są opowiadania, moim zdaniem są za krótkie, aby dało się zdradzić tyle, abyście mogli poznać zarys historii, jednocześnie nie zdradzając zbyt dużo.

Opowiadania są dość ciekawe i bardzo dynamiczne, czasami aż za bardzo, a to wszystko dlatego, że są zbyt krótkie, aby można było wolniej rozwijać historie. Czy to minus? Czasami tak, czasami nie. Niektóre opowiadania z miłą chęcią przeczytałabym w wersji rozwiniętej, w formie książki.

„PS I życzę Ci dużo miłości” to książka pełna świątecznej magi i miłości. Mnie osobiście przypadła do gustu, a każde z opowiadań miało to coś w sobie, co sprawiło, że czytałam je z przyjemnością. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


PS I życzę Ci dużo miłości

11 komentarzy:

  1. Również chetnie przeczytalam przyadla mido gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chetnie przeczytalam przyadla mido gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasmi takie opowiadanie to ciekawe rozwiązanie. Krótkie historie, które szybko można przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekawa, ale nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytała bym z wielką przyjemnością Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię opowiadania , szybko się je czyta...Jak świąteczna magia to idealna na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiązka jest super, opowiadania pełne ciepła

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna propozycja z krotkimi opowiadaniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam opowiadania więc to literatura w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe opowiadania o miłości,która ma różna oblicza ale łączy je zawsze coś do czego można się odnieść :)


    OdpowiedzUsuń
  11. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń