niedziela, 25 października 2020

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Czwarta powieść Tom II" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Czwarta powieść Tom II”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Czwarta powieść Tom I


Regina, zgadzając się na dokończenie powieści pewnej kobiety, nie wiedziała, jaki będzie to miało wpływ nie tylko na jej życie, ale również na postrzeganie bliskich jej osób. Coraz bardziej jest pewna, że nie przez przypadek to ona została wybrana, aby ją dokończyć. Sekrety rodziny, które odkrywa, sprawiają, że ukochana babcia okazuje się kimś innym, niż zawsze myślała. Im więcej kobieta odkrywa, tym bardziej czuje się zagubiona. Nie zamierza się jednak poddać, powieść ma być dokończona, a ona chce odkryć wszystkie rodzinne tajemnice. Czy jej się to uda? Co odkryje? Co takiego zrobiła jej babcia?

Pierwszy tom nawet mi się podobał, jednak tom drugi jest zdecydowanie lepszy. Już po raz kolejny zauważyłam, że autorka dzieląc historię na dwa tomy, pierwszy pisze spokojniejszy, a w drugim jest dużo więcej akcji, a przez to staje się ciekawszy. Historia pełna tajemnic, dość dynamiczna, wciągająca. Książka ma niecałe 240 i czyta się ją bardzo szybko. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, w historii znalazłam miłość, sekrety, nieszczęścia, trudne decyzje, od których wiele zależało i wiele więcej.

Regina w tomie drugim staje się dojrzalsza, bardziej pewna siebie. Uparcie dąży do poznania wszystkich tajemnic, choć czasem odkrywa bardzo bolesne fakty, nie poddaje się. Zmieniła się i szczerze powiedziawszy, mnie ta zmiana zdecydowanie się podała.

„Czwarta powieść Tom II” to książka, podczas której czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Poznała nie tylko historię Reginy, ale również Jolanty i wiele tajemnic rodzinnych, które przez lata były ukrywane. Z książką spędziłam miło czas i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.


Czwarta powieść Tom II

7 komentarzy:

  1. ciekawa, mam ją w planach przeczytać oczywiście znajpeirw część pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia PEŁNA tajemnic...wspaniale...takie książki zawsze chętnie poczytałabym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jeszcze lepszy od pierwszego, tajemnice, zagadki to coś ciekawego co wiele osób lubi i ja też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem ogromnie zaintrygowana jakie są dalsze losy Reginy :) Zapisuję do listy do przeczytania na wolne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń