piątek, 16 października 2020

Kosmetyki dla Ciebie Żel do golenia z technologią Active Avon - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o żelu do golenia z technologią Active, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.






Zapach żelu jest wspaniały. Intensywny, męski, pozostaje na skórze dłuższy czas po goleniu. Uwielbiam, jak mąż nim pachnie :).

Opakowanie to tubka, która jest stawiana na zakrętce. Takie rozwiązanie sprawia, że jest wygodna w użyciu, a także nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku do samego końca.

Żel rewelacyjnie zdaje egzamin do golenia. Zmiękcza męskie włosy na twarzy, sprawiając, że golenie jest bezproblemowe, a maszynka nie tępi się po jednym użyciu.

Konsystencja dość gęsta, żelowa. Aplikacja jest dość łatwa, żel nie spływa z twarzy. Wydajność jest dość duża, wystarczy nieduża ilość żelu, aby spełnił swoje zadanie.

Nie powoduje podrażnień, uczuleń czy innych reakcji alergicznych. Po goleniu skóra nie jest wysuszona, a także nie powstają na niej krostki.

Chociaż mój mąż zawsze był zwolennikiem pianek do golenia, żel spełnił jego oczekiwania. Dzięki niemu golenie przebiega bezproblemowo, a mój mężczyzna kusi cudownym zapachem. Z przyjemnością polecamy.



Zalety:

  • Sprawia, że golenie odbywa się bez problemowo.

  • Wydajny.

  • Wspaniały zapach.

  • Łatwa aplikacja.

  • Nie podrażnia, nie uczula.




Wady:

BRAK



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie gdzie zamówicie kosmetyki Avon.

6 komentarzy:

  1. Mąz woli pianki , ale żele sie zdarzało mu używać. Zapamiętam jako prezent na gwazdke ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest super,myślę, ze mężowi przypadlby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Avon są chętnie używane również przez mojego męża :) Przyda się naszym mężczyznom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry kosmetyk do golenia,extra zapach dla mnie

    OdpowiedzUsuń