poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Kemiś - House of Gadgets Skarbonka ceramiczna Wakacyjny samochód - Opinia

 

Zapraszam na opinię o skarbonce ceramicznej Wakacyjny samochód, jaką otrzymałam od Kemiś - House of Gadgets.






Skarbonka w jest w kształcie samochodu. Wizualnie jest ładna, będzie pasować do pokoju zarówno małego, jak i całkiem dużego mężczyzny :)

Pod spodem znajdziemy plastikowe zamknięcie otwierane na kluczyk, świetny pomysł szczególnie dla kogoś, kto chcę uzbierać, ale ciągle wybiera ze skarbonki. Wystarczy „zgubić” kluczyki i nie wybierze się, aż nie będzie pełna i się nie rozbije. Dobrze zda egzamin także dla dziecka, które chce nauczyć się oszczędzania, a jednocześnie czasami chce mieć możliwość dostania się do swoich pieniążków.

Moim zdaniem skarbonka będzie ciekawym pomysłem na prezent zarówno dla chłopca, jak i dorosłego mężczyzny. Niezależnie od wieku przeważnie kochają samochody :) Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kemiś - House of Gadgets oraz na FB.


Skarbonka ceramiczna Wakacyjny samochód

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta skarbonka . Chłopcy lubią takie autka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie Aniu się prezentuje,fajna gratka dla małych fanów motoryzacji,mobilizuje do oszczędzania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladna ja ze skrbinki nozem przez dziure wyciagalam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladna ja ze skrbinki nozem przez dziure wyciagalam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się świetnie pasuje do pokoju dziecka jak również dorosłego mężczyzny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń