czwartek, 16 lipca 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Piter. Bitwa bliźniaków" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Piter. Bitwa bliźniaków”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Ta książka to zdecydowanie nie moja bajka, jednak mam mola książkowego kochającego fantastykę i serię Uniwersum Metro 2035. Recenzja jest napisana jego oczami.

Książka podzielona jest tak jakby na dwie części, każda z nich to inny okres. Znajdziemy bezpośrednią kontynuację zdarzeń poprzedniego tomu, a także wiele lat wcześniej, długo przed wojną Wegańską.

Historia jest nawet ciekawa. Zdarzenia z przeszłości wiele tłumaczą odnośnie do postaci Ubera, pozwalają poznać go na nowo, zrozumieć zachowanie. Znajdziemy w niej sporo akcji, jednak mniej niż w poprzednich tomach (nad czym osoba czytająca trochę ubolewała).

Poprzednie tomy były zdecydowanie lepsze, bardziej zapadały w pamięć. Jednak i ten ma w sobie to coś, co sprawia, że czyta się go szybko, z zainteresowaniem śledząc wydarzenia.

Podsumowując, książkę warto przeczytać, osobą lubiącym tę serię przypadnie do gustu. Polecamy.



Moja ocena 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.


Piter. Bitwa bliźniaków


11 komentarzy:

  1. Nie czytałam , ale fantastyka nei kazda mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tez nie moja bajka. Moj starszy brat uwielbia fantastyke itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością zabrałabym nad morze tę książkę 🏖🏊‍♂️❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubę fantastykę wiec chętnie bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  5. Gatunek fantasy nie jest moim ulubionym,jednak wierzę,że książka znajdzie wielu fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem lubię poczytać tego typu książki Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń