sobota, 4 lipca 2020

Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe Papka Borowinowa - Opinia

Zapraszam na opinię o papce borowinowej, jaką otrzymałam od firmy Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe.







Borowina ma wiele właściwości leczniczych. M.in. wspomaga leczenie stanów zapalnych, schorzeń mięśni, kości i stawów, a także poprawia wygląd skóry. Jak widzicie, warto po nią sięgać w wielu przypadkach.

Do niedawna zabiegi z użyciem borowiny były dostępne tylko w spa czy ośrodkach rehabilitacyjnych (a przynajmniej ja szukałam kilka lat temu i nie znalazłam takiej do użycia samodzielnie w domu). Teraz można jej właściwości wykorzystywać w domowym zaciszu. Nie wiem jak z innym działaniem, ale na rozluźnienie mięśni, nawet takich bardzo mało współpracujących i wymagających codziennej rehabilitacji, jest rewelacyjna.

Papkę borowinową otrzymałam w dwóch wersjach – suchą i gotową papkę. Obie mają swoje plusy i minusy. Gotowa papka ma idealną konsystencję, nie trzeba kombinować z dodawaniem wody, wystarczy podgrzać w ciepłej kąpieli i jest gotowa do użycia. Sypką należy najpierw rozrobić z wodą, można uzyskać dowolną konsystencję, ale zdarza się, że dodamy za dużo wody i jest na bardzo płynna. Z drugiej strony z sypkiej łatwiej zrobić kąpiel w wannie (odkryte przez przypadek, ale kąpiel z dodatkiem sypkiej borowiny super rozluźnia, a jednocześnie dobrze wpływa na skórę).

Dużym plusem według mnie jest fakt, że papkę można używać wielokrotnie. Sprawia to, że starcza na bardzo długi czas.

Opakowaniem w obu przypadkach jest plastikowy słoik z dość dużym otworem, który jest bardzo wygodny w użyciu.

Papka borowinowa od firmy Skarby Goczałkowic – kosmetyki solankowe i borowinowe to produkt mający wiele właściwości, który jest wygodny w użyciu w domowym zaciszu. Ze swojej strony polecam.



Zalety:

  • Wiele właściwości.

  • Wygodne opakowanie.

  • W formie suchej lub gotowej papki.

  • Można używać wielokrotnie.

  • Proste użycie w domowym zaciszu.




Wady:

BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe oraz na FB.


Naturalna Borowina

Papka borowinowa w słoiku PET 1kg



10 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec choc wygląda neiciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty lecznicze. Dobrze wiedzieć że już można je stosować samemu w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o tych borowinkach.
    Super, że teraz w domowych pieleszach można skorzystać z jej dobrodziejstw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetestowalabym z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre właściwości,lubię takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Borowiny jeszcze nie używałam do kąpieli,po tej recenzji jestem skuszona wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno chętnie przetestują te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Firmy nie znam ani nawet produktów a ten akurat jest świetny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń