wtorek, 14 lipca 2020

FITaqua Filtr prysznicowy srebrny - Opinia

Zapraszam na opinię o filtrze prysznicowym srebrnym, jaki otrzymałam od FITaqua.








Wodzie u mnie w kranie daleko do ideału. Jest twarda, chlorowana co odbija się na skórze wszystkich domowników. Filtr prysznicowy bardzo mnie zaciekawił, dlatego do testów zabrałam się od razu, jak przyszedł. Moje oczekiwania nie były małe, a i tak pozytywnie mnie zaskoczył.

Zacznijmy od montażu, który jest bardzo łatwy. Wystarczy go wkręcić między kran a wąż od prysznica i gotowe. Każdy, nawet osoba tak jak ja (czyli umiejąca spalić żarówkę podczas wkręcania) bez problemu da rady.

Już przy pierwszym użyciu widać różnicę, jeśli chodzi wodę. Nie wiem jak dokładnie Wam to opisać, woda jest jakby miększa, przyjemniejsza dla skóry. Po miesiącu używania efekty są wspaniałe. Nieraz pisałam, że synek ma problemy skórne, najgorzej jest podczas upałów, potrafił mieć wysypkę na całym ciele, bardzo swędzącą. Obecnie są u nas wysokie temperatury, używam do skóry synka to samo co wcześniej, bierze te same leki, a skóra nie ma tak intensywnych wysypek (oczywiście nie znikły, ale są mniejsze i nie tak bardzo swędzące). Jeśli chodzi o zdrową skórę, stała się milsza w dotyku, znikły podrażnienia po goleniu (których nie znoszę), a włosy mniej się przetłuszczają. Dla mnie wspaniały efekt.

Filtr wymienia się co 3-6 miesięcy lub 5000 litrów zużytej wody. Moim zdaniem to zdecydowanie długi czas, jak na użycie jednego filtra więc jest bardzo wydajny.

Moim zdaniem filtr prysznicowy srebrny jest wspaniały i zdecydowanie polecam.






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę FITaqua oraz na FB.


Filtr prysznicowy srebrny


13 komentarzy:

  1. Oj ja czekam az sie uda u mnei go zamątowac . Twarda woda i kamień i trzeba wymienić baterię zanim ząłożę filtr

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna Salwin14 lipca 2020 21:45

    Super sprawa z miłą chęcią sama bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. O trzeba pomyśleć nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa, przydałby nam się taki filtr

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie przydatny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa taki filtr. Miałam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam tego typu filtru do prysznica,po tej recenzji czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę pomyśleć nad takim rozwiązaniem w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń