czwartek, 9 lipca 2020

Ecolu- Nowy wymiar czystości Kamień i rdza - Opinia

Zapraszam na opinię o płynie Kamień i rdza, jaki otrzymałam od firmy Ecolu.





Mam twardą wodę, a co za tym idzie, walczę z kamieniem na okrągło i pewnie nigdy nie przestanę (no, chyba że się przeprowadzę, ale na to się nie zanosi). Płyn kamień i rdza testowałam na kamień i poradził sobie z nim rewelacyjnie. Wystarczy popsikać, poczekać i delikatnie przeczyścić, a po kamieniu nie ma śladu. Bez uciążliwego szorowania czy długotrwałego czyszczenia.

Opakowanie jest dość ładne i zdecydowanie wygodne w użyciu. Posiada atomizer, blokadę w zakrętce oraz możliwość używania płynu na dwa sposoby – płynnej i w formie piany.

Wydajność jest dość duża. Wystarczy nieduża ilość płynu, aby sobie poradził z kamieniem, nie trzeba wielokrotnie powtarzać czyszczenia.

Płyn jest produktem w 100% organiczny, biodegradowalny, niezawierający substancji alergizujących. Sprawia to, że jest bezpieczny zarówno dla powierzchni, jak i dla osoby go używające.

Zapach jest jedynym minusem, jaki znalazłam. Niestety nie przypadł mi do gustu. Na szczęście nie jest intensywny i jest dość krótkotrwały, więc da się go wytrzymać.

Płyn kamień i rdza doskonale radzi sobie z kamienień na różnych powierzchniach, jest skuteczny, wydajny i wygodny w użyciu. Przy tylu plusach, zapach staje się mało znaczącym minusem. Z przyjemnością polecam.



Zalety:

  • Szybko i skutecznie radzi sobie z kamieniem.

  • Ładne i wygodne opakowanie.

  • Wydajny.

  • W 100% organiczny, biodegradowalny, niezawierający substancji alergizujących.




Wady:

Zapach.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Ecolu- Nowy wymiar czystości oraz na FB.


Kamień i rdza


13 komentarzy:

  1. Dziękuję za konkretną opinię

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za konkretną opinię

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć z kamieniem niestety nie da sie cąłkeim wygrac

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo, przydalby mi się taki plyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt który radzi sobie z kamieniem i rdzą Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że cięzki znaleźc mi dobry produkt właśnie do kamienia i rdzy,trzeba chyba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny produkt do usuwania tych zabrudzeń z kamienia i rdzy. Tak jak piszesz przy tylu zaletach zapach da się przemilczeć bo i tak się ulotni po chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znaleźć dobry preparat na kamień i rdzę nie łatwo,będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń