czwartek, 18 czerwca 2020

ARA Szczecin Płyn do mycia łazienek SIN-LUX lawenda - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do mycia łazienek SIN-LUX, jaki otrzymałam od Ara Szczecin.





Płyn mieści się w ładnym i wygodnym w użyciu opakowaniu z atomizerem. Możemy go używać w formie płynu lub piany, w zależności od potrzeby. Posiada możliwość blokady, która daje nam gwarancję, że nie naciśniemy przez przypadek.


Zapach bardzo ładny. Według mnie płyn pachnie cytrusami. Jest średnio intensywny, w pomieszczeniu wyczuwalny jakiś czas po użyciu.


Płyn nadaje się do czyszczenia wszelkich powierzchni w łazience. Jest bardzo skuteczny. Doskonale radzi sobie z usuwaniem pozostałości po mydle, kamieniem, codziennymi zabrudzeniami, a nawet grzybem tworzącym się od wilgoci (niestety moja zmora, z którą będę walczyć, aż nie zmienię mieszkania). Nie ma potrzeby szorowania czy wielokrotnego powtarzania mycia, co zaoszczędza nam dużo czasu.


Wydajność płynu jest dość duża. Wystarcza jego nieduża ilość, aby uzyskać efekt, który nas zadowoli.


Według mnie płyn do mycia łazienek SIN-LUX jest skuteczny, wygodny w użyciu i ma przyjemny zapach. Zdecydowanie polecam.




Zalety:

  • Skuteczny.

  • Wydajny.

  • Wygodny w użyciu.

  • Przyjemny zapach.




Wady:

BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.


Płyn do mycia łazienek SIN-LUX


13 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzic że taki płyn jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rynku mamy mnóstwo płynów do łazienki i jeżeli jest taka okazja to trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie skuteczne płyny

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno przyda się każdej pani domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowalam go. Dobrze wiedzieć, ze dziala dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę markę, testowałam kilka produktów i byłam zadowolona☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia Foltańska22 czerwca 2020 23:54

    Nie znam tej marki, ale z chęcią poznam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tych jego możliwość Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuteczny i wydajny płyn,łazienka musi być posprzątana na błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same zalety ma ten środek czyszczący. Z nim łazienka będzie błyszczeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, że skuteczny 👌

    OdpowiedzUsuń