środa, 13 maja 2020

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Minecraft. Podręcznik przetrwania w Minecrafcie" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Minecraft. Podręcznik przetrwania w Minecrafcie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Osobiście nie mam pojęcia, co jest takiego super w Minecrafcie. Jednak moje dzieci i zdecydowanie nie tylko one, ale wiele innych, mają zupełnie inne zdanie niż ja. Minecraft jest bardzo lubiany i jest „na czasie” zarówno wśród rówieśników Ksawerego, jak i Amelii.

„Minecraft. Podręcznik przetrwania w Minecrafcie” to książka, która przyda się zarówno osobą dopiero wkraczającym do świata Minecrafta, jak i tym, które są w nim od dawana. Każda z nich znajdzie w niej coś dla siebie, dowie się czegoś nowego, podszkoli swoją wiedzę, swoje umiejętności.

Podręcznik podzielony jest na trzy części. Każda z nich jest o czymś innym. Pierwsza część odnosi się do budowania, znajdzie w niej m.in. różne opisy, podpowiedzi jak budować świat gry. W kolejnej poznamy i dowiemy się co nieco o mobach zwierząt, niebezpiecznych istot oraz postaci. Ostatnia część jest instrukcją krok po kroku i to w niej dowiemy się najwięcej przydatnych w grze rzeczy. Podział na części jest zdecydowanie plusem podręcznika, pozwala lepiej się po nim poruszać, łatwiej znaleźć interesującą informację.

Wizualnie książka jest ładna, z ciekawymi, przyciągającymi zdjęciami.

Jeśli jesteśmy fanami tej gry lub mamy takiego fana w swoim domu, książka będzie doskonałym pomysłem na prezent. Znajdziemy w niej dużo cennych, przydatnych w grze informacji, a wszystko w ładnym wydaniu. Polecam.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.




13 komentarzy:

  1. Super jmsa takie podziały. Nie trzeba jednej wiadomości szukać pi całej ksiazce😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna dla fanów gry i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Podręcznik z pewnością przypadnie do gustu nienjednemunfanowi czy fance , chodź grę znam dla mnie to i tak czarna magia �� Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanów tej gry nie zabraknie, ma ona wielu zwolenników.
    Wiem że cieszy się ogromną popularnością 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Foltańska14 maja 2020 13:35

    Super jest

    OdpowiedzUsuń
  6. My jeszcze nie wiemy co to jest, ale wiem tylko tyle, że jest to na topie

    OdpowiedzUsuń
  7. No to coś idealnego dla moich córek

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mam dwóch fanów tej gry . To propozycja zdecydowanie dla nas

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanów minecrafta akurat nie brakuje u mnie w domu :) Książka będzie ciekawym uzupełnieniem dla każdego fana gry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna dla ans uwielbiamy minecraft w sumie wszyscy he he

    OdpowiedzUsuń