niedziela, 10 maja 2020

Kosmetyki dla Ciebie Woda toaletowa Avon Herstory - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie perfumowanej Avon Herstory , jaką otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.





Na początku trochę informacji od producenta, żebyście samo mogli „wyobrazić” sobie zapach.

Kategoria zapachu: zapach idealny na co dzień i na wieczór.
Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, irys, paczuli.
Nuty głowy: różowy pieprz
Nuty serca: irys, paczuli.
Nuty bazy: bergamotka, brzoskwinia.



Zapach zdecydowanie przypadł mi do gustu, jednak ten wyczuwalny po parunastu minutach. Na samym początku, dla mnie jest ciut za słodki, jednak ta słodycz w miarę szybko znika i pozostaje zapach, który uwodzi moje zmysły. Od razu po użyciu wyczuwam słodki zapach brzoskwini, w który po chwili wkrada się zapach różowego pieprzu oraz irys tworząc wspaniały, lekki, rozpieszczający moje zmysły.

Opakowanie to szklana, ładna buteleczka. W jej środku znajdziemy różową „rureczkę”, która przyciąga wzrok, nadając buteleczce elegancji.

Zapach jest z tych intensywniejszych. Doskonale wyczuwalny nie tylko na skórze, ale również w pomieszczeniu, w którym przebywamy. Nie jest jednak ani duszący, ani przeszkadzający. Wręcz przeciwnie, kusi zmysły, zwraca uwagę na otuloną nimi kobietę, uwodzi.

Woda perfumowana Avon Herstory doskonale pasuje do praktycznie każdej sytuacji. Osobiście używam jej zarówno na co dzień, jak i na tzw. „wielkie wyjścia”.

Zapach jest długotrwały. Wystarczy dwa „psiknięcia” rano i jednorazowe „odświeżenie” zapachu w ciągu dnia, aby wieczorem nadal był wyczuwalny na skórze. Jeśli chodzi o ubrania, na kurtce wyczuwalny kilka dni, jednak nie tylko na niej. Prawie tydzień wyczuwałam zapach wody toaletowej w całej szafie, w której wisiała kurtka.

Zdecydowanie wodę toaletową Avon Herstory polubiłam, a słodycz brzoskwini jest na tyle krótko wyczuwalny, że nie powoduje mojej niechęci do jej używania. Już po chwili od użycia otula mnie zapach przyjemny, uwodzicielski, rozpieszczający moje zmysły. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie.


16 komentarzy:

  1. Zapach kuszący więc z pewnością bym się skusiła Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco choć ja nie przepadam za słodkimi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię słodkie zapachy więc myślę że na pewno przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Foltańska10 maja 2020 21:52

    Jestem fanką słodkich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie znam, ale może być fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opisie stwierdzam że dla mnie byłby za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała recenzja zachęca by sięgnąć po te perfumy 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja kusi aż chce się powąchać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nuty zapachowe. Nie znam tych perfum z Avonu. Mogą być fajne bo lubię takie delikatne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i uwielbiam 💗💙💗 Zapach tych perfum od razu skradł moje serce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zapach cudny,bardzo mi przypadł do gustu dzięki wygranej u Ciebie Aniu poznałam właśnie go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. panie na pewno chetnie zapach wypróbują

    OdpowiedzUsuń