niedziela, 9 lutego 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Książka bez sensu 2” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Książka bez sensu 2”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.







Już nie raz pisałam, że Amelka kocha wszystko, w czym trzeba rysować, kolorować itp. Dlatego książka trafiła od razu w jej ręce. Po dokładnym zapoznaniu się z nią stwierdziła, że jest idealna dla osób w jej wieku.

W książce znajdziemy dużo ciekawych, trochę zwariowanych zabaw, gier czy wyzwań. Jest ich bardzo dużo, są różnorodne i pochłaniają na wiele godzin. Niektóre wywołują dużo śmiechu, inne chwilowego zastanowienia, a jeszcze inne sprawiają, że uczymy się czegoś nowego.

Amelii najbardziej podobał się, teatr cieni. Znalazła w nim wiele ciekawych propozycji, np. jak zrobić z cienia dłoni psa.

Bardzo podoba mi się to, że książkę tworzy się po części z autorem.

W książce jest sporo stron, na których piszemy coś o sobie. Znajdziemy m.in. taką, na której trzeba opisać swój wymarzony dzień czy lista spraw do załatwienia. Po latach będzie wspaniale do niej wrócić, przypomnieć sobie, o czym się marzyło, co się lubiło itp.

„Książka bez sensu 2” to książka, która sprawi wiele radości każdemu, kto lubi kreatywne zabawy, rysowanie i potrafi z dystansem popatrzyć na niektóre sprawy. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.


11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa książka mojej też by się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajna ta książka bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najstarsza córka uwielbia książki z zagadkami, różnymi zadaniami, więc na pewno by się jej spodobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie książki sa bardzo interesujące z ciekawostkami,zadaniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inna,ciekawa,inspirująca,warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Inna niż mi znane mi ksiazki, a wiec musi być ciekawa. Mnie zaintrygowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsam raz dla moje córki ona uwielbiam takie kreatywne zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo zabaw,gier,wyzwań to zdecydowanie książka "z sensem" :) Super pobudza do działania młodzież :)

    OdpowiedzUsuń